Evoluția obiceiurilor de consum, încrederea în surse și implicarea digitală – un nou raport Spark Foundry
Cea mai recentă ediție a raportului „Romanians New Media Adoption”, realizat de echipa de Data Intelligence a Spark Foundry, agenție de...
Cea mai recentă ediție a raportului „Romanians New Media Adoption”, realizat de echipa de Data Intelligence a Spark Foundry, agenție de...
Într-o lume în care obiceiurile de consum se schimbă rapid, iar tehnologia redefinește constant modul în care oamenii interacționează cu brandurile,...
Cea mai recentă ediție a raportului Romanians New Media Adoption, realizată de echipa Data Intelligence a agenției de media Spark Foundry, membră...
Conform studiului Romanians New Media Adoption, realizat de echipa Data Intelligence a agenției de media Spark Foundry, membră a Publicis Groupe România, utilizatorii...
“Piața este într-o continuă schimbare, iar comportamentul consumatorilor români se adaptează treptat, chiar dacă uneori rămân fideli obiceiurilor tradiționale. Pentru branduri,...
Conform studiului Romanians New Media Adoption, realizat de echipa Data Intelligence a agenției de media Spark Foundry, membră a Publicis Groupe România, se...
Ce a inspirat crearea dataintelligence.ro și cum credeți că a schimbat această platformă modul în care oamenii de marketing din România...
Cum a luat naștere acest proiect? În ultimii 5 ani am avut access la din ce în ce mai multe date...
Agenția de PR MSL The Practice, parte din Publicis Groupe România, și platforma de recrutare eJobs Romania au lansat studiul Ce...
Conform studiului Romanians New Media Adoption, realizat de echipa Data Intelligence a agenției de media Spark Foundry, membră a Publicis Groupe...
Biz a stat de vorbă cu Rodica Mihalache, Data Intelligence Lead Publicis Groupe România, pentru a înțelege mai bine legătura dintre...
În 2022, CSR, inițiativele de mediu și sociale au adus brandurile mai aproape de public, îmbunătățindu-le vizibilitatea și creând impresii pozitive...
Leo Burnett Bucharest a lansat recent TikTok Index, primul instrument creat pe specificul acestei platforme de comunicare, pentru a măsura performanța...
Leo Burnett Bucharest, împreună cu divizia de DATA Intelligence a Publicis Groupe România, au creat TikTok Index, primul instrument creat pe...