Inflation Tracker: Impactul inflației asupra comportamentului de consum analizat în timp real
Am aflat mai multe despre Inflation Tracker de la Irina Savu, Data Intelligence Director la Leo Burnett Bucharest, unde a contribuit...
Am aflat mai multe despre Inflation Tracker de la Irina Savu, Data Intelligence Director la Leo Burnett Bucharest, unde a contribuit...
Conform studiului New Media Adoption, realizat de echipa Data Intelligence a agenției de media Spark Foundry, membră a Publicis Groupe România,...
Agenția de comunicare integrată Saatchi & Saatchi + The Geeks, parte a Publicis Groupe România, sărbătorește pe data de 1 iunie,...
Producătorul german de automobile sportive de lux Porsche a demarat un proces de transformare digitală alături de SAP, prin care și-a...
Când ai Data Intelligence Center și propriul tool, Brand Relevance Scale, care contribuie la campanii ce rezolvă cu adevărat problemele de...
Când orice agenție, de media, de creație sau PR, pornește în rezolvarea unui brief – de la înțelegerea comportamentelor consumatorilor prin...
La începutul anului 2021, NN a schimbat modul în care monitorizează eficiența comunicării, ca parte a procesului de digitalizare prin care...
Conform unei analize realizată de Publicis Groupe România, sportul este o componentă importantă pentru locuitorii adulți ai orașului Brașov deoarece le...
Vânzările de bere în România sunt preconizate să își reia creșterea, după ce anul trecut au scăzut cu 16%, pe fondul...
Agenția de publicitate Saatchi & Saatchi + The Geeks, alături de echipa Data Intelligence din Publicis Groupe România, lansează Data Intelligence...