Graffiti PR a castigat contul Ursus si comunicarea corporate a Ursus Breweries

Graffiti PR a castigat contul Ursus si comunicarea corporate a Ursus Breweries

<p> Dupa patru luni de pitch, Graffiti PR anunta castigarea contului Ursus si comunicarea corporate a Ursus Breweries.</p> <p>  </p> <p> Efortul de a castiga increderea Ursus Breweries a durat patru luni, timp in care au fost sustinute 3 prezentari, au fost realizate peste 200 de slide-uri si au fost implicati 7 consultanti care au dedicat peste 120 de ore

Un raport de sustenabilitate altfel

Un raport de sustenabilitate altfel

<p> In cadrul unei sesiuni speciale din cadrul Zilei de CSR, Ursus Breweries a prezentat raportul de dezvoltare durabila 2010-2012, dar intr-un mod special, altfel.</p> <p> Compania a adus alaturi beneficiari ai proiectelor derulate in acesti ani si astfel participantii la Zilele Biz au putut afla direct de la acestia care au fost rezultatele pe care Ursus Breweries le-a avut.</p>

A face sau nu o diferenta

A face sau nu o diferenta

<p> <strong>Care vrem sa fie mostenirea pe care o lasam in urma noastra prin diferenta, in bine sau in rau, pe care o putem face in fiecare zi?                      </strong></p> <p>  </p> <p> M-am tot gandit cum sa incep acest articol de opinie, mai ales ca nu va fi un lucru usor sa il termin “dintr-o suflare” alaturi de mult mai