Nouă linie de business pentru eJobs

Nouă linie de business pentru eJobs

Portalul de recrutare online, eJobs a adăugat o nouă linie de business în portofoliu, după ce a adus în România prima Academie de Employer Branding, în calitate de partener oficial Universum. eJobs a devenit partener oficial Universim, cea mai mare companie de employer branding, la nivel global și aduce în România prima Academie de Employer Branding, prin intermediul căreia specialiștii

Companiile vor employer branding

Companiile vor employer branding

Aproape jumătate dintre companiile din România lucrează în prezent la dezvolarea brandului de angajator 91% dintre oamenii de resurse umane care au participat la un studiu recent, realizat de My HR Lab consideră că brandul de angajator este important în recrutare. 45% dintre companiile respondente au precizat că lucrează în prezent la definirea și dezvoltarea brandului de angajator, în timp

Cine mai are nevoie de brand de angajator în piața muncii ad-hoc? 

Cine mai are nevoie de brand de angajator în piața muncii ad-hoc? 

Gig economy pare a fi o sabie cu două tăișuri și un singur vârf de lance: tehnologia. Oare mai e nevoie de employer branding într-o lume fără … employers? De Mihaela Rădulescu  Ceea ce gig economy aduce mediului organizațional, pe multiple planuri, se cheamă o revoluție. De ambele părți, ale cererii și ofertei, piața muncii “la comandă” – cum a

Dublu masterclass despre brandul de angajator

Dublu masterclass despre brandul de angajator

Pe 28 și 29 martie are loc The Enviable Workplace – Loc de muncă de invidiat. Evenimentul, organizat la Teatrul Elisabeta, este un dublu masterclass susținut de Jorgen Sundberg și Andy Partridge, co-fondatori Link Humans.   Masterclass-ul Engaging Millenials, facilitat de Andy Partridge, acoperă atât partea strategică de identificare, construire și comunicare a brandului de angajator cât și partea practică

Divizie de Employer Branding

Divizie de Employer Branding

GMP PR lansează o divizie dedicată de Employer Branding. Noua divizie are o echipă alcătuită din patru persoane, este coordonată de Cătălina Șeitan și va oferi consultanță în dezvoltarea brandului de angajator atât intern, cât și extern, va crea campanii de recrutare și loializare, campanii de comunicare internă, dar și acțiuni tactice menite să sprijine obiectivele de HR. Cu o