Viitorul, după 15 ani

Viitorul, după 15 ani

Este agenția care investește anual cel puțin 10% din profituri într-o fundație, cea mai importantă de la noi pe zona de storytelling, cu proiecte care fac bine României: Superscrieri, Creative Fitness Studio, #InARelationship, Biblioteca, Bursele, Policlinica de Marketing pentru ONG-uri. Și de 15 ani îi vedem pe oamenii de acolo că se țin serios de treabă. Pentru că i-am prins

Golin și MullenLowe, premiate la Golden Hammer

Golin și MullenLowe, premiate la Golden Hammer

Golin și MullenLowe au obținut două Grand Prix-uri, trei trofee Gold și două Silver la Golden Hammer 2017, pentru campaniile Electric Castle – Unofficial Partners și Vanilla Skype// BRD – Groupe Société Générale. Agențiile au primit și distincțiile PR Frame, pentru cele mai multe puncte obținute din partea juriului de PR, și Communications Folder, pentru cele mai multe puncte acordate

Eugen Suman, noul Executive Creative Director MullenLowe

Eugen Suman, noul Executive Creative Director MullenLowe

Un poet, un copywriter și un director intră într-o agenție. Nu este un banc, deși, lui Eugen Suman nu-i lipsește umorul, ci este o mutare la vârful industriei de comunicare. 10 ani de publicitate, 3 țări din regiune, peste 20 de premii locale și internaționale, de 6 ori jurat internațional, clienți din 15 industrii, multe ore de voluntariat în scop

Schimbari in creatia Kubis

Schimbari in creatia Kubis

Eugen Suman este noul Director de Creatie al agentiei Kubis Interactive. De peste 8 ani in publicitate, timp in care a lucrat pentru agentii precum McCann Praga, Young &Rubicam Praga, JANDL Bratislava si freelancer la BBH si TAG din Londra, Eugen Suman nu se afla la primul contact cu piata romaneasca de publicitate, el fiind copywriter in trecut pentru agentii