Schimbare în marketingul farmaciilor DONA

Schimbare în marketingul farmaciilor DONA

Carmen Dincă preia poziția de director de marketing al grupului DONA, urmând să fie responsabilă de dezvoltarea brandului Farmacia DONA. Carmen Dincă lucrează în marketing din 1992, la Colgate Palmolive, unde a ocupat pe rând mai multe poziţii cheie, atât în cadrul filialei din România, cât şi din Ungaria. Ulterior, a ocupat roluri de marketing în companii precum Wella România

Dona a ajuns la 300 de farmacii

Dona a ajuns la 300 de farmacii

Farmacia Dona, unul dintre cele mai mari lanţuri de farmacii din piaţa locală, a inaugurat recent cea de-a 300-a unitate, la Iaşi. Până la finalul anului 2017, reprezentanţii companiei au în plan depăşirea pragului de 350 farmacii – atât prin dezvoltare organică, cât şi prin parteneriate în sistem de franciză. Farmacia Dona cu numărul 300 funcționează în cadrul unui parteneriat

Dona, avans de 13% în 2016

Dona, avans de 13% în 2016

Grupul de firme Dona  a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 960 milioane lei, în creștere cu 13,3% față de anul anterior, și un profit de 6,2 milioane lei. În ceea ce privește investițiile, aproximativ 24 milioane lei au fost direcționate către achiziții de licențe, construirea și amenajarea noului depozit ce urmează să fie lansat anul acesta, reamenajarea

Farmaciile Dona se extind in franciza

Farmaciile Dona se extind in franciza

Reteaua de farmacii Dona intra intr-o noua etapa de dezvoltare si accelereaza extinderea, inclusiv prin franciza, acţionarii estimand ca vor ajunge la 700 de farmacii pâna in 2021. „Oferta brandului „Farmacia Dona” se adreseaza profesionistilor in sanatate si antreprenorilor români care doresc pentru pacientii lor un nivel imbunatatit al serviciului farmaceutic, rezultate mai bune in ceea ce priveste indicatorii financiari