fbpx
Marketing Stiri

Schimbare în marketingul farmaciilor DONA

12/02/2018

Schimbare în marketingul farmaciilor DONA

Carmen Dincă, Grupul DONA

Carmen Dincă preia poziția de director de marketing al grupului DONA, urmând să fie responsabilă de dezvoltarea brandului Farmacia DONA.

Carmen Dincă lucrează în marketing din 1992, la Colgate Palmolive, unde a ocupat pe rând mai multe poziţii cheie, atât în cadrul filialei din România, cât şi din Ungaria.

Ulterior, a ocupat roluri de marketing în companii precum Wella România şi Coca-Cola România, iar din 1997 a intrat în echipa Wrigley – inițial România, ulterior Balkan East, până în 2009.

În 2010, şi-a fondat propria agenţie de marketing.

Grupul DONA are o cifră de afaceri de peste 230 milioane euro, reunește 318 de farmacii deținute de 12 companii antreprenoriale cu capital privat românesc și peste 2500 de profesioniști în domeniul sănătății.

Lunar, peste 2 milioane de oameni trec pragul Farmaciilor DONA, în toată țara.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE