Bilanțul Black Friday 2016

Bilanțul Black Friday 2016

Campania Black Friday se bucură de o popularitate în creștere, în România. Weekendul trecut, s-au făcut cumpărături de peste 45 milioane de lei, însumând doar vânzările a cinci dintre magazinele online care s-au raliat la campanie. Potrivit reprezentanților acestor magazine, weekendul reducerilor de anul acesta a generat o creștere a vânzărilor față de anul trecut, în unele cazuri acestea fiind

Noua modă în online

Noua modă în online

Diavolul se îmbracă de la Prada, iar românii de pe internet. Explozia retailului online de fashion, o piață care a depășit 150 de milioane de euro, s-a produs deja și câștigă din ce în ce mai mult teren.  Cum am trecut pragul sediului Zoot, de la cel de-al doilea etaj al unei clădiri moderne din zona Floreasca, am simțit că

Puma intra in portofoliul FashionUP

Puma intra in portofoliul FashionUP

Incepand din aceasta luna, Puma Romania intra in portofoliul de produse al retailerului online FashionUP. Colaborarea dintre cele doua companii a prins contur in noiembrie 2015, printr-o campanie organizata in perioada Black Friday. Parteneriatul presupune adaugarea in oferta magazinului a peste 200 de articole de incaltaminte pentru barbati si femei, urmand sa fie extinsa gama cu articole de imbracaminte si

FashionUP estimeaza vanzari de un milion de lei in decembrie

FashionUP estimeaza vanzari de un milion de lei in decembrie

Cele mai populare categorii de produse vandute in perioada sarbatorilor sunt ceasurile, rochiile de seara, gecile, puloverele si ghetele, arata o analiza a retailerului online FashionUP. Aceeasi analiza arata ca romanii cheltuie, in medie, in timpul anotimpului rece, 300 de lei, alegand nu doar produse de sezon, ci profitand de ofertele magazinelor. De asemenea, femeile care-si arata interesul pentru haine,