Comerțul online ajunge la 3,6 miliarde de euro în 2018

Comerțul online ajunge la 3,6 miliarde de euro în 2018

8,28 milioane de români au făcut cel puțin o dată cumpărături online, România depășind țări precum Grecia, Portugalia, Italia, Croația și Bulgaria la procentul de clienți online din total populație, iar comerțul online a crescut anul acesta cu 30% față de 2017, ajungând la 3,6 miliarde de euro. Numărul magazinelor online active în România s-a dublat de la 7.000 în

Vânzări online de 2,8 mild de euro în România

Vânzări online de 2,8 mild de euro în România

Comerțul online în România va ajunge anul aceasta la aproximativ 2,8 miliarde de euro, în creștere cu 35% față de 2016, peste estimarea inițială de 2,5 miliarde de euro anunțată de Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO). Cifra a fost reevaluată în contextul evoluției comerțului electronic din primele 9 luni ale anului, precum și al țintelor anunțate de magazinele online

Un nou val de promoții în comerțul online

Un nou val de promoții în comerțul online

Peste 100 de magazine online au pregătit pentru perioada sărbătorilor de iarnă promoții, anunță Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO).   Promoțiile constau în reduceri de până la 65%, excursii în străinătate acordate prin tragere la sorți, dar și servicii extra cum ar fi livrarea în două ore în București și în 24 de ore în țară, transport și retur

Black Friday, fără ghinioane

Black Friday, fără ghinioane

Organizatorii Black Friday preconizează vânzări record pentru următoarea ediție, care va avea loc în 18 noiembrie. De aceea, Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) a elaborat „Ghidul de bune practici pentru Black Friday”. Acesta are scopul să prevină eventualele probleme logistice, asociate unui eveniment de shopping de asemenea dimensiuni. „Black Friday reprezintă una dintre cele mai aglomerate perioade din an