BizRemote by certSIGN Business Stiri

Cum sunt protejați curierii și clienții serviciilor de curierat

17 mart. 2020 2 min

Cum sunt protejați curierii și clienții serviciilor de curierat

Reading Time: 2 minute

O mare parte din retail s-a mutat în online în condițiile pandemiei de COVID-19, iar serviciile de curierat au devenit esențiale pentru oameni și companii, dar trebuie realizate în condiții de siguranță.

De aceea, Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) și Asociația Operatorilor de Curierat din România (AOCR)  au luat o serie de măsuri necesare pentru ca întregul flux logistic și de livrare aferent unei achiziții online să se desfășoare în condiții sigure, de igienă și sănătate pentru personal și clienți.

Iată o serie de măsuri luate de companiile membre ale celor două asociații:

  • Operatorii din depozite poartă măști și mănuși de protecție;
  • Depozitele și centrele logistice au fost dotate cu termometre non contact pentru verificarea temperaturii tuturor angajaților;
  • Curierii care fac livrări la domiciliu vor purta măști și mănuși de protecție acolo unde situația o impune;
  • Curierii au fost instruiți cum se pot proteja și cum îi pot proteja de asemenea pe clienți;
  • A fost intensificată activitatea echipelor de curățenie din cadrul depozitelor, cu o atenție sporită acordată zonelor sociale;
  • Spațiile de lucru și cele sociale din depozite și centrele logistice au fost dotate cu dezinfectant pentru mâini;
  • Lockerele (puncte de livrare de proximitate) sunt dezinfectate înainte de fiecare alimentare cu colete;
  • Personalul din birouri responsabil cu asigurarea tehnologiei din spatele comerțului electronic lucrează de acasă.

“În contextul situației generale rezultate de evoluția COVID-19 în România, măsurile luate de magazinele online și companiile de curierat asigură monitorizarea riguroasă a angajaților de pe întregul flux logistic dintre momentul în care o comandă este plasată online de către un client și momentul primirii respectivului colet. Fie că vorbim de operatorii din depozite sau de angajații firmelor de curierat, aceștia poartă măști și mănuși de protecție acolo unde este necesar, au fost instruiți cu privire la cum se pot proteja pe ei, dar și pe clienții pe care îi deservesc”, a declarat Florinel Chiș (foto), Director Executiv ARMO.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: