GDPR-ul și fotografiile

GDPR-ul și fotografiile

Regulamentul General pentru Protecția Datelor, GDPR, a devenit o realitate pentru mare parte din noi, și va schimba modul în care ne raportăm, spre exemplu, la fotografii. GDPR susține că fotografiile cu oameni în cadru, oameni care pot fi identificați, sunt considerate informații personale și trebuie tratate cu grijă. În afară de situația în care folosești fotografia pentru știri sau

Cu smartphone-ul în vacanță

Cu smartphone-ul în vacanță

Mai mult de 90% din oamenii care călătoresc utilizează camera foto a smartphone-ului ca aparat de fotografiat principal, iar aproximativ 70% dintre turiști utilizează dispozitivele smart pentru ghidare și hărți. Acestea au devenit principalele gadgeturi pe care utilizatorii se bazează atunci când pleacă în vacanță. Smartphone-urile nu mai pot fi considerate niște obiecte utilizate intes doar de către adolescenți și

Huawei lansează campania #FaceofRomania

Huawei lansează campania #FaceofRomania

Pentru că vrea să contribuie activ la promovarea imaginii țării și a românilor, Huawei lansează o campanie de comunicare concentrată pe portretele acestora, #FaceofRomania. Folosind modelele de vârf ale gamei P10 (Huawei P10 și Huawei P10 Plus), 10 fotografi talentați surprind timp de două luni portretele a sute de români cu povești interesante și inspiraționale, pornind de la conceptul conform

Afacere cu atractie magnetica

Afacere cu atractie magnetica

La numai doi ani de la lansare, compania Momentos, care produce pe loc fotografii pe suport magnetic, a reusit sa atinga o cifra de afaceri cumulata de 260.000 de euro. Pe viitor, fondatorul Cristian Brinza mizeaza pe o expansiune atat pe plan local, cat si pe piete din Spania si Austria Se spune ca ideile stralucite vin cand te astepti