“To Think or to Sink” – asta-i intrebarea

“To Think or to Sink” – asta-i intrebarea

<p> La cea mai recenta editie a <a href=”http://www.zilelebiz.ro”>Zilelor Biz</a>, in fata unei audiente inspirate, am avut ocazia sa prezint cateva dintre cele mai curajoase idei pe care Affichage Romania  le-a implementat in 2012. Fiecare dintre ele reprezinta o premiera, nu doar pentru companie, ci si pentru industrie. Stim cu totii ca outdoor-ul in Romania traverseaza o perioada complicata si

Provocarea conventionalului

Provocarea conventionalului

<p> <strong>In timp ce in vestul Europei mesh-urile cu suprafete epice sunt deja un loc comun, Romania recupereaza cu pasi repezi. Cu viziune, curaj, tehnologie si competenta de sorginte germana, Affichage Romania si partenerii sai au lansat pentru Ikea unul dintre cele mai spectaculoase site-uri de OOH din Estul Europei. Despre istoria proiectului pe care in urma cu cateva luni

Inovatia e ca designul, dar ar trebui sa coste doar o fractiune din el

Inovatia e ca designul, dar ar trebui sa coste doar o fractiune din el

<p> Cu peste 15 ani experienta in industria de outdoor  europeana, Frank Mayr este Chief Techology Officer la Affichage Romania de la inceputul anului. In ultimele luni, el s-a concentrat pe modernizarea si cresterea companiei ca furnizor de servicii premium outdoor. Cum vede el piata romaneasca si care sunt transformarile la care el lucreaza impreuna cu echipa in cadrul Affichage