Copii care ajuta copii

Copii care ajuta copii

Campania Jucariilor de Plus de anul acesta a demonstrat puterea copiilor de a ajuta alti copii. Copiii din zone defavorizate, vor primi o sansa la educatie datorita unor prichindei talentati care si-au pus creativitatea in joc. Zece personaje colorate au fost transformate in jucarii de plus in cadrul unei competitii de desen organizate in toate magazinele IKEA din lume. Albert,

Telefonul Varstnicului, prietenul seniorilor

Telefonul Varstnicului, prietenul seniorilor

„Telefonul Varstnicului”, prima linie telefonica gratuita dedicata persoanelor cu varsta de peste 65 de ani, a inregistrat, la trei luni de la lansarea serviciului, 1064 de apeluri, cu un total de 120 de ore de conversatie, purtate cu peste 510 apelanti. Telefonul Varstnicului, linia telefonica gratuita si confidentiala, operata de Fundatia Principesa Margareta a Romaniei si finantata de Fundatia Vodafone

Parfumul care te surprinde cu adevarat

Parfumul care te surprinde cu adevarat

Fundatia Sensiblu atrage atentia asupra violentei domestice printr-o noua campanie neconventionala creata de agentia Geometry Global.  Un insert in revistele pentru femei intriga de la prima atingere: ceea ce pare a fi o reclama la un parfum de lux urmeaza sa devina un semnal de alarma puternic cu privire la abuzului fizic din Romania. Advertorialul inserat de Fundatia Sensiblu in

Un raport de sustenabilitate altfel

Un raport de sustenabilitate altfel

<p> In cadrul unei sesiuni speciale din cadrul Zilei de CSR, Ursus Breweries a prezentat raportul de dezvoltare durabila 2010-2012, dar intr-un mod special, altfel.</p> <p> Compania a adus alaturi beneficiari ai proiectelor derulate in acesti ani si astfel participantii la Zilele Biz au putut afla direct de la acestia care au fost rezultatele pe care Ursus Breweries le-a avut.</p>