pastelZ, miniagenția care integrează tinerii generației Z în industria comunicării
pastel lansează pastelZ, miniagenția care oferă tinerilor creativi oportunitatea de a se implica în campaniile brandurilor cu care agenția colaborează. Sub...
pastel lansează pastelZ, miniagenția care oferă tinerilor creativi oportunitatea de a se implica în campaniile brandurilor cu care agenția colaborează. Sub...
Starcom România lansează studiul Purchase Journey – Gen Z vs. Millennials, care analizează în profunzime fiecare etapă a procesului de achiziție...
Scurtă pauză de publicitate pentru publicitatea însăși. Target: Generația Z. Obiectiv: Află cum să faci un job din ceea ce te...
#AllOutbySamsung e un statement pentru generația Z. O platformă de comunicare ce se desprinde de manuale sau de reguli. O umbrelă...
Când inovația stă la baza companiei, comunicarea de marketing trebuie să găsească modalități noi, dar și eficiente pentru a ajunge la...
Deși tinerii sunt puternic ancorați în digital, relațiile și interacțiunile directe, față în față, sunt extrem de importante pentru ei. Totodată,...
Fie că vorbim de branduri, agenții sau canale media, comunicarea cu publicul și consumatorii capătă o importanță tot mai mare, iar...