Publicitate MarComm Stiri

Oxygen creează noile spoturi TV pentru băuturile vegetale Carpos de la Olympus, pentru piețele din România și Bulgaria

9 mai 2024 2 min

Oxygen creează noile spoturi TV pentru băuturile vegetale Carpos de la Olympus, pentru piețele din România și Bulgaria

Reading Time: 2 minute

„Păstrează aroma naturii, dar și personalitatea” este mesajul noii campanii semnate de Oxygen pentru brandul de băuturi vegetale Carpos, din portofoliul Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România. Campania a fost creată pentru piețele din România și Bulgaria. 

Prin explorarea atributelor de gust, campania susține natura interioară și inspirația, care definesc atât sortimentele băuturii vegetale, cât și personalitățile diverse ale personajelor.

Băuturile vegetale din gama Carpos sunt inspirate de natură, iar gustul lor unic provine din aroma deplină a ingredientelor alese cu grijă. Delicată, din Migdale. Intensă, din Fistic. Puternică, din Ovăz. Exotică, din Cocos. Fiecare personalitate are acum și o aromă care i se potrivește.

Agatha Müler, Group Account Director Oxygen

„Suntem bucuroși că Olympus ne-a dat șansa să ducem brandul Carpos într-o nouă dimensiune. Am gândit campania cu mintea unui GenZ, punând accentul pe componenta vizuală. Execuția se bazează pe realitatea produsului și portretizează gustul fiecărei variante. Am construit un univers vibrant, care și-a găsit expresia în două spoturi imersive și suntem încântați de rezultat”, spune Agatha Müler, Group Account Director Oxygen.

„Natura poate fi intensă, delicată, puternică, uneori exotică, dar oricum ar fi, ea nu cunoaște compromisul. Vizual, nici noi. Ne bucurăm că am reușit să transpunem pe ecrane, atât de fidel, această viziune printr-o experiență senzorială și sperăm ca abordarea noastră să devină un nou standard”, adaugă Mihai Preda, Copywriter  Oxygen.

„Noua campanie punctează o transformare a modului prin care Carpos se conectează cu consumatorii. Am mizat pe o componentă vizuală captivantă și am adus în prim-plan personalități puternice, cu viziuni creative, elemente cu care generațiile tinere se identifică și rezonează. Mulțumim echipei Oxygen pentru că a reușit să surprindă într-un mod atât de creativ esența care definește brandul de băuturi vegetale Carpos”, a declarat Mădălina Toma, Marketing Director Olympus.

Mixul de comunicare al campaniei cuprinde: TV, PR, digital, influencer marketing și activări in store.

Echipa OXYGEN:

Cosmin Baba – Creative Director

Agatha Müler – Group Creative Director

Ionuț Iordache – Group Creative Director

Mihai Preda – Copywriter

Vladimir Popici – Art Director

Raluca Sultan – Head of Strategy

Magdalena Cernat – Group Account Director

Alina Chicoș – Senior Account Manager

Georgiana Bălan – Account Executive

Bogdan Epure – Head of Social Media

Aura Crăciun – Social Media Manager

Daniela Apostol – Traffic Manager

Anca Dorombach – PR Account Manager

Daiana Miclea – PR Account Manager

Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare prezentă de 15 ani pe piață, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum: Vodafone, PPC Romania, Beko România, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, Moncler, Garanti BBVA, VEKA România, Siniat – Grupul Etex, Selgros, Patria Bank, Antenna Group, UNIQA, Xiaomi și mulți alții. Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate axate pe rezultate.

Array

Articole pe aceeași temă: