Cum învață generația Z

Cum învață generația Z

Până acum câțiva ani aș fi ridicat o sprânceană dacă mi-ar fi povestit cineva despre tehnologie și educație. Aș fi spus: ori educație, ori divertisment. Și totuși, astăzi cred cu totul altceva. De ce? Pentru că suntem în fața unei realități pe care vrem-nu vrem trebuie să o îmbrățișăm. De Dan Berteanu Piața muncii din România este formată în proporție

Viitorul val de lideri

Viitorul val de lideri

Sunt extrovertiți, comunicativi, independenți, aventuroși, flexibili, dar au tendința să devină lideri autoritari. Faceți cunoștință cu viitorii voștri colegi de birou, reprezentanții Generației Z, o necunoscută în ecuația mediului de afaceri.   “Poezia aparține genului liric pentru că nu ții minte nimic din ea” sau “Genul liric este atunci când ploaia sună ca o liră”: acestea sunt doar câteva dintre “perlele”

Asta vrea generația Z de la reclame

Asta vrea generația Z de la reclame

Adolescenții se dovedesc a fi o provocare pentru publicitari. Aceștia reprezintă generația cel mai greu de atras. Dintre toate generațiile, printre ei se numără cei mai mulți „ad block-eri”. Oferă clipurilor video doar 10 secunde pentru a-i impresiona și preferă reclamele video cu recompense, pe cele skippable și pe cele care îi implică și pe ei într-un fel. „Generaţia Z

Cum va arăta marketingul în 2017?

Cum va arăta marketingul în 2017?

Înțelegerea nevoilor, aspirațiilor și comportamentului Generației Z și descurajarea fenomenului de ad-blocking sunt două dintre prioritățile pe care ar trebui să le aibă anul viitor departamentele de marketing, se arată în arată ghidul făcut, recent, public de către Kantar Millward Brown, cu privire la provocările și oportunitățile industriei de marketing în următoarele 12 luni. De asemenea, potrivit specialiștilor Kantar Millward

Locurile de munca ale Generatiei Z

Locurile de munca ale Generatiei Z

Adolescentii care pasesc astazi pe piata muncii sau pe bancile facultatii au deja asteptari bine conturate privind traseul lor profesional si mediul in care doresc sa lucreze. EY a intervievat in cadrul studiului Global Generations 3.0 peste 3.200 de tineri cu varsta cuprinsa intre 16 si 18 ani, cunoscuti de asemenea ca Generatia Z, in legatura cu factorii care le

Cum comunica Generatia Z

Cum comunica Generatia Z

Datorita smartphone-urilor, tabletelor si Wi-Fi-ului, generatia Z este cea mai avansata din punct de vedere tehnologic– arata studiul calitativ realizat de Exact Cercetare si Consultanta la finalul anului trecut. „Inca de la varste foarte fragede, membrii acestei generatii au aptitudinile necesare gestionarii dispozitivelor ce le permit sa obtina in doar cateva secunde ceea ce au nevoie: filme online, aplicatii online,

Cine sunt noii ambasadori de brand ai generatiei Z?

Cine sunt noii ambasadori de brand ai generatiei Z?

Pentru membrii generatiei Z, celebritatile nu sunt stelele de cinema sau televiziune, ci oamenii reali, la fel ca ei, cu o prezenta puternica pe platformele pe care ei le viziteaza, arata un studiu calitativ realizat de EXACT Cercetare si Consultanta prin intermediul a 12 Focus Grupuri, la care au participat tineri cu varsta cuprinsa intre 14-24 de ani. “Adolescentii de

Tinerii, preocupati de situatia economica a Romaniei

Tinerii, preocupati de situatia economica a Romaniei

Aproape 65% dintre tinerii din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18-29 de ani, sunt in primul rand preocupati in legatura cu situatia economica a Romaniei, arata studiul cantitativ realizat de Exact Cercetare si Consultanta la finalul anului 2015. Intrebati care ar fi primele probleme de care s-ar ocupa in situatia in care ar deveni un leader mondial, 5 din

Suntem pregatiti pentru Generatia Z?

Suntem pregatiti pentru Generatia Z?

Generatia Z este diferita de tot ceea ce am vazut pana acum. S-au spus multe lucruri despre generatia mileniului, insa Generatia Z este prima generatie a nativilor digitali. Membrii acesteia sunt primii care au crescut utilizand social media, tehnologia mobila si cu siguranta primii care au folosit de mici tehnologia video mobila. Daca luam ca referinta infiintarea YouTube, in 2005,

Consumatorul atotstiutor si provocarile marketingului

Consumatorul atotstiutor si provocarile marketingului

Un target putin explorat in studiile de piata locale si, la prima vedere, mai putin interesant pentru oamenii de marketing si comunicare de la noi este Generatia Z (11 – 18 ani). In alte tari insa, acesta reprezinta unul monitorizat indeaproape. Pe de-o parte, deoarece aceasta categorie de public influenteaza foarte mult deciziile adultilor atunci cand vine vorba de alegerea