Studiu: Cum se raportează Generația Z la implicarea socială a brandurilor?

Studiu: Cum se raportează Generația Z la implicarea socială a brandurilor?

96% dintre tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani cunosc cel puțin o companie care s-a implicat sau se implică activ în rezolvarea problemelor cu impact social din România, în timp ce persoanele cu vârste de peste 35 de ani sunt cel mai puțin informate, afirmând că nu cunosc campanii de responsabilitate socială sau companii care să

Generația care creează viitorul

Generația care creează viitorul

Este noua forță a schimbării. Este cea mai conectată, educată și sofisticată generație din punct de vedere tehnologic și ia decizii mai mult emoțional decât rațional. Sunt companiile pregătite să facă față Generației Z?   Reprezintă deja o forță de 2 mili­arde de persoane la nivel global, iar în România sunt circa 4 milioane. Li se spune Generația Z, cei

Cum învață generația Z

Cum învață generația Z

Până acum câțiva ani aș fi ridicat o sprânceană dacă mi-ar fi povestit cineva despre tehnologie și educație. Aș fi spus: ori educație, ori divertisment. Și totuși, astăzi cred cu totul altceva. De ce? Pentru că suntem în fața unei realități pe care vrem-nu vrem trebuie să o îmbrățișăm. De Dan Berteanu Piața muncii din România este formată în proporție

Viitorul val de lideri

Viitorul val de lideri

Sunt extrovertiți, comunicativi, independenți, aventuroși, flexibili, dar au tendința să devină lideri autoritari. Faceți cunoștință cu viitorii voștri colegi de birou, reprezentanții Generației Z, o necunoscută în ecuația mediului de afaceri.   “Poezia aparține genului liric pentru că nu ții minte nimic din ea” sau “Genul liric este atunci când ploaia sună ca o liră”: acestea sunt doar câteva dintre “perlele”

Asta vrea generația Z de la reclame

Asta vrea generația Z de la reclame

Adolescenții se dovedesc a fi o provocare pentru publicitari. Aceștia reprezintă generația cel mai greu de atras. Dintre toate generațiile, printre ei se numără cei mai mulți „ad block-eri”. Oferă clipurilor video doar 10 secunde pentru a-i impresiona și preferă reclamele video cu recompense, pe cele skippable și pe cele care îi implică și pe ei într-un fel. „Generaţia Z

Cum va arăta marketingul în 2017?

Cum va arăta marketingul în 2017?

Înțelegerea nevoilor, aspirațiilor și comportamentului Generației Z și descurajarea fenomenului de ad-blocking sunt două dintre prioritățile pe care ar trebui să le aibă anul viitor departamentele de marketing, se arată în arată ghidul făcut, recent, public de către Kantar Millward Brown, cu privire la provocările și oportunitățile industriei de marketing în următoarele 12 luni. De asemenea, potrivit specialiștilor Kantar Millward

Locurile de munca ale Generatiei Z

Locurile de munca ale Generatiei Z

Adolescentii care pasesc astazi pe piata muncii sau pe bancile facultatii au deja asteptari bine conturate privind traseul lor profesional si mediul in care doresc sa lucreze. EY a intervievat in cadrul studiului Global Generations 3.0 peste 3.200 de tineri cu varsta cuprinsa intre 16 si 18 ani, cunoscuti de asemenea ca Generatia Z, in legatura cu factorii care le

Cum comunica Generatia Z

Cum comunica Generatia Z

Datorita smartphone-urilor, tabletelor si Wi-Fi-ului, generatia Z este cea mai avansata din punct de vedere tehnologic– arata studiul calitativ realizat de Exact Cercetare si Consultanta la finalul anului trecut. „Inca de la varste foarte fragede, membrii acestei generatii au aptitudinile necesare gestionarii dispozitivelor ce le permit sa obtina in doar cateva secunde ceea ce au nevoie: filme online, aplicatii online,

Cine sunt noii ambasadori de brand ai generatiei Z?

Cine sunt noii ambasadori de brand ai generatiei Z?

Pentru membrii generatiei Z, celebritatile nu sunt stelele de cinema sau televiziune, ci oamenii reali, la fel ca ei, cu o prezenta puternica pe platformele pe care ei le viziteaza, arata un studiu calitativ realizat de EXACT Cercetare si Consultanta prin intermediul a 12 Focus Grupuri, la care au participat tineri cu varsta cuprinsa intre 14-24 de ani. “Adolescentii de

Tinerii, preocupati de situatia economica a Romaniei

Tinerii, preocupati de situatia economica a Romaniei

Aproape 65% dintre tinerii din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18-29 de ani, sunt in primul rand preocupati in legatura cu situatia economica a Romaniei, arata studiul cantitativ realizat de Exact Cercetare si Consultanta la finalul anului 2015. Intrebati care ar fi primele probleme de care s-ar ocupa in situatia in care ar deveni un leader mondial, 5 din