Câștigătorii EFFIE 2018

Câștigătorii EFFIE 2018

Agenția Jazz Communication a câștigat trofeul Grand Effie al ediției din 2018 a competiției Romanian Effie Awards, pentru campania TOGETHER FOR MagicHOME. Inițiativa a însemnat 636 de oameni care au stat non-stop, timp de 23 de zile, pe Scaunul Solidarității, amplasat în vitrina Galateca, cu scopul de a strânge fonduri pentru MagicHOME, refugiul părinților ai căror copii sunt diagnosticați cu

O nouă platformă de comunicare Fashion Days

O nouă platformă de comunicare Fashion Days

Fashion Days a lansat o nouă platformă de comunicare – ”Wear Confidence // Order Confidence”, concomitent cu campania de lansare a noilor colecții primăvară/vară.  Noua platformă de brand a fost dezvoltată împreună cu Graffiti BBDO și reflectă acele piese ”vedetă” din garderoba fiecăruia. Colecțiile primăvară/vară lansate sub umbrela platformei ”Wear Confidence // Order Confidence” introduc 20 de branduri noi,  în

Campanie Graffiti BBDO pentru Fashion Days

Campanie Graffiti BBDO pentru Fashion Days

Retailerul online Fashion Days a lansat campania ”Reinventează-te în fiecare zi”, ce anunță colecțiile sezonului Toamnă – Iarnă 2016. Conceptul creativ al campaniei a fost dezvoltat împreună cu Graffiti BBDO. Campania se adresează tuturor categoriilor de clienți Fashion Days (femei, bărbați, copii) și se conturează în jurul a 10 personaje principale – Artista, Vedeta, Ispita, Exploratorii, Prințesa, Cea mai bună

100.000 de romani au acceptat Marea Provocare

100.000 de romani au acceptat Marea Provocare

Intr-o initiativa fara precedent in Romania, Pepsi a invitat romanii sa descopere gustul de cola preferat. Sub sloganul „Accepta Marea Provocare Pepsiˮ, cea mai mare campanie de activare a brandului de pana acum a reunit 100.885 de participanti, din care 61,9%* au ales, pe nevazute, gustul Pepsi. In cadrul campaniei, Pepsi a desfasurat 270 de activari in perioada iunie –

Casting national de voce

Casting national de voce

Noua campanie pentru brandul Antrefrig, detinut de Hame Romania, poarta semnatura  Graffiti BBDO si GMP PR.  Foto: Dreamstime Conceptul campaniei are la baza ideea ca porcusorul care a strigat ani de zile in reclamele sale si pe Facebook FICAT-FICAT, acum si-a pierdut vocea. Pentru noul sau spot are nevoie de ajutorul fanilor si organizeaza un casting national de voce prin

Creativitate eficienta

Creativitate eficienta

<p> Din 2011, de cand exista Effie Effectiveness Index, Graffiti BBDO este declarata cea mai eficienta agentie din Romania. Performanta nu se limiteaza doar la nivel local. Ocupa si locul 12 in Europa, 28 in lume si locul 1 in EMEA intre toate agentiile BBDO.</p> <p>  </p> <p> Foto: Nora Marcovici, CEO BBDO Group Romania</p> <p>  </p> <p> <strong>De cinci

Graffiti BBDO isi prezinta noii lideri

Graffiti BBDO isi prezinta noii lideri

<p> In prima jumatate a anului, Graffiti BBDO si-a regandit structura interna si a numit noi lideri. Iata cum arata echipele de management din departamentele cheie ale agentiei:</p> <p>  </p> <p> Creatia este condusa de diretorii de creatie Alex Strimbeanu si Vlad Lazar. Stefan Chiritescu a devenit "Head of Innovation”, lasand echipa de Strategie pe mainile lui Dan Sendroiu, iar 

10 ani si 31 de trofee la Effie Romania 2013

10 ani si 31 de trofee la Effie Romania 2013

<p> In cadrul celei de-a zecea editii a <a href=”http://www.effie.ro”>Romanian EFFIE Awards</a> au fost acordate 31 de trofee, dintre care un Grand Effie, 13 trofee de aur, sapte de argint si 10 de bronz.</p> <p>  </p> <p> Au fost premiate 18 agentii de comunicare: 23 Communication Ideas, Arsenoaiei & Matasel, CAP, Cohn & Jansen JWT, DraftFCB, G2 Romania, GMP Advertising,

Creativii lupta pentru tara

Creativii lupta pentru tara

<p> <strong>Cu frunza, fara frunza, gradina Carpatilor, Romania, este o tara fara de brand. Iar ori de cate ori se pune problema sa ne definim o imagine unitara, spiritele se inflameaza. Am provocat echipele de creatie ale celor mai mari agentii de publicitate din Romania sa faca un exercitiu de imaginatie. I-am intrebat cum ar promova ei Romania. Desi au

Dupa 20 de ani

Dupa 20 de ani

<p> <strong>In 2011 se implinesc doua decenii de la infiintarea primei agentii de publicitate din Romania postcomunista. Pentru industriile cu traditie, 20 de ani nu inseamna mare lucru. Pentru noi insa au fost 20 de ani fundamentali. Cu bune si rele, am crescut. Am ars etape si am galopat in incercarea nebuna de a recupera trecutul si de a tine