fbpx
Marketing

Graffiti BBDO isi prezinta noii lideri

24/06/2013

author:

Graffiti BBDO isi prezinta noii lideri

<p> In prima jumatate a anului, Graffiti BBDO si-a regandit structura interna si a numit noi lideri. Iata cum arata echipele de management din departamentele cheie ale agentiei:</p> <p>  </p> <p> Creatia este condusa de diretorii de creatie Alex Strimbeanu si Vlad Lazar. Stefan Chiritescu a devenit "Head of Innovation”, lasand echipa de Strategie pe mainile lui Dan Sendroiu, iar  Bianca Dordea, ex- Tempo, a preluat zona de  Accounts si aria de new business a agentiei.</p> <p>  </p> <p> Cu peste opt ani de experienta de agentie, <strong>Alex Strimbeanu</strong> a inceput job-ul de copywriter la Gavrila&Asociatii continuand apoi la Grey Worldwide Romania ca Senior Copywriter si la Graffiti BBDO Group Creative Director. Alex are in portofoliu campanii semnate pentru clienti precum: Volksbank, Petrom, Dacia, Tuborg si recunoastere nationala si internationala a creativitatii la festivaluri precum AdPrint, Eurobest sau Cannes Lions.</p> <p>  </p> <p> <strong>Vlad Lazar</strong> este de doi ani in echipa Graffiti BBDO. A venit din Headvertising, acolo unde s-a angajat pentru ca ii placeau jocurile de cuvinte si de Serban Alexandrescu, "proful” de scenaristica de la U.N.A.T.C.  De aproape 10 ani, Vlad a contribuit cu directii inovatoare pentru branduri ca: Ursus, Petrom, Lay’s si Prigat.</p> <p>  </p> <p> In 2007 <strong>Dan Sendroiu</strong> a intrat in Client Service la Leo Burnett, unde a fost Regional Brand Communication Executive Balkans si a lucrat pentru clienti din FMCG, Durables sau Finance. Din 2010 este Profesor Asociat al Universitatii din Bucuresti. Pe parcursul celor sase ani de Strategic Planning in cadrul Graffiti BBDO, s-a ocupat de planificarea strategiilor de comunicare si consultanta de business si de dezvoltarea insight-urilor care stau la baza unor campanii interactive de marketing.</p> <p>  </p> <p> <strong>Stefan Chiritescu</strong>, cu background de Client Service, este in  echipa Graffiti BBDO din 2005. In fruntea echipei de strategie de peste cinci ani, Stefan are un palmares complet de medalii obtinute in competitia Effie, culminand cu un Grand Effie in 2012 pentru Campania “Pepsi – Today. Same as yesterday”.</p> <p>  </p> <p> <strong>Bianca Dordea</strong> aduce o experienta de peste 15 ani in MarCom, acumulata pe ambele parti ale baricadei, in companii precum BRD si Vodafone sau  agentii de publicitate-Tempo, din pozitii de top. A condus campanii de dezvoltare de branduri locale si internationale si a contribuit cu succes la cresterea business-urilor dintr-o gama larga de categorii. In Graffiti BBDO ocupa functia de Client Service Director.  </p> <p>  </p> <p> <strong>Galerie foto (de la stanga la dreapta): Alex Strimbeanu, Vlad Lazar, Dan Sendroiu, Stefan Chiritescu, Bianca Dordea. </strong></p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p>

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE