Raportul de sustenabilitate Heineken

Raportul de sustenabilitate Heineken

Heineken a facut public raportul de sustenabilitate pentru 2015 “Brewing a Better World”. Raportul arata ca producatorul de bere a redus consumul de apa din fabrici cu 18% si a emis cu 25% mai putin CO2 fata de 2008, anul de referinta asumat la nivel global si local de grupul Heineken.   De asemenea, compania a anuntat ca 70% din

Top 10 cele mai responsabile companii din Romania

Top 10 cele mai responsabile companii din Romania

Coca-Cola HBC, Raiffeisen, Ursus, Heineken, Petrom, Telekom, Rompetrol, ALRO , CEZ Distributie si Auchan sunt considerate cele mai perfomante companii din Romania in abordarea responsabilitatii sociale, potrivit Romania CSR Index 2015, lansat de The Azores. Topul este o premiera in Romania, se afla la prima editie si va fi realizat anual pentru a analiza performantele companiilor in timp. Foto:© Weerapat

Strongbow by HEINEKEN, cea mai recenta senzatie din Romania

Strongbow by HEINEKEN, cea mai recenta senzatie din Romania

HEINEKEN introduce pe piata din Romania o categorie de bauturi alcoolice unisex, prin lansarea Strongbow, marca de cidru numarul 1 la nivel global. Strongbow Apple Ciders este o bautura alcoolica fermentata din mere, cu o concentratie de alcool de 4,5% . Cele trei variante in care se poate experimenta acest gust unic sunt Gold, Elderflower si Red Berries. “Urban by Nature”: Consumatorii Strongbow

Hai la masa cu Ciuc 0.0%!

Hai la masa cu Ciuc 0.0%!

Un studiu online privind atitudinea romanilor fata de pauza de pranz, realizat de Heineken Romania si Ciuc 0.0%, arata ca aproape jumatate dintre romanii intervievati ar dori sa se bucure mai mult de pranzul lor, de mancare buna si de o companie placuta. In acest context, brandul de bere Ciuc 0.0% lanseaza platforma online www.pranzpenevazute.ro, prin care indeamna consumatorii sa experimenteze

Meciul se vede cu Heineken

Meciul se vede cu Heineken

Pentru a marca cel de-al noualea an consecutiv de sponsorizare a campionatului UEFA Champions League, competitie urmarita de pese 4,2 miliarde de persoane din toata lumea, Heineken lanseaza noua campanie Champion The Match. Campania include un spot TV de 90 de secunde, “Meciul”, creat in colaborare cu Wieden si Kennedy Amsterdam. Pentru startul campaniei, legenda fotbalistica Xavi, unul dintre cei

Meserii pentru Romania

Meserii pentru Romania

Programul “Meserii pentru Romania”, desfasurat in perioada 15 septembrie – 9 noiembrie, si-a desemnat castigatorii. Trei licee cu clasa a 13-a din Bucuresti si din tara care pregatesc meseriasi vor beneficia de finantare in valoare de 97.500 de lei fiecare pentru implementarea proiectelor educationale. Suma va fi investita in dotarea laboratoarelor de practica ale celor trei licee. Foto: Dreamstime Pe

Deschideti orasele!

Deschideti orasele!

Heineken a lansat aplicatia “Open your City”, parte a campaniei “Cities of the World”, ofera consumatorilor romani posibilitatea de a incarca pozele facute in locuri surprinzatoare si de a le recomanda si prietenilor. Selfie-urile, pozele de grup sau close-up-urile pot fi urcate in aplicatie alaturi de o scurta descriere a locului respectiv, intarind ideea ca nu trebuie sa ne oprim

Bere cu raspundere

Bere cu raspundere

Heineken Romania a publicat a cincea editie anuala a raportului de sustenabilitate, anuntand rezultate pozitive pentru toate ariile agendei “Brewing a Better Future”. Agenda este promisiunea pe termen lung a companiei de a aduce o contributie pozitiva mediului, societatii si comunitatilor in care Heineken isi desfasoara activitatea. In 2013, HEINEKEN a inregistrat cea mai mare scadere a nivelului de dioxid de

Meseria, bratara de aur

Meseria, bratara de aur

Berea Bucegi isi doreste sa incurajeze adevaratii meseriasi romani si lanseaza programul “Meserii pentru Romania”, primul proiect in cadrul platformei cu acelasi nume.  Trei scoli postliceale sau licee cu clasa a 13-a vor fi finantate in cadrul programului “Meserii pentru Romania”. Programul este implementat in colaborare cu organizatia non-guvernamentala Junior Achievement si se adreseaza claselor cu tineri peste 18 ani.

Orasele lumii

Orasele lumii

Heineken a lansat in Romania cea mea mai noua campanie globala a brandului, “Cities of the World”, ce include spot TV, precum si o serie limitata de sticle Heineken, personalizate cu numele catorva dintre cele mai importante capitale ale lumii, printre care si Bucuresti. “The City” este al saptelea si cel mai recent spot din platforma globala “The Legends” si