Noi membri în Consiliul Director al IAB România

Noi membri în Consiliul Director al IAB România

În cadrul celei mai recente Adunări Generale a Asociaților IAB România, a fost completat Consiliul Director al IAB România, prin votul membrilor prezenți cu reprezentantii companiilor Gemius și OLX. Noul Consiliu Director al Asociației pentru viitorul an va fi compus din Gabriel Pătru (Wavemaker), Ionuț Oprea (Standout), Mihai Tănase (Renault), Andrei Dragu (V8 Interactive), Oana Lupoaie (Think Digital), Oana Petroff

Publicitatea online din România, o piață de 41 milioane de euro

Publicitatea online din România, o piață de 41 milioane de euro

Piața publicității online din România a crescut în anul 2016 cu 22%, atingând suma de 41 milioane de euro. Industriile care conduc în topul investițiilor în publicitatea digitală sunt: Telecom (6 milioane de euro), Finanțe (3,5 milioane de euro), Cosmetice şi produse de toaletă (3,4 milioane de euro), Băuturi (3 milioane de euro) şi Online Retail (2,9 milioane euro). În

Aproape 14% de utilizatori adblock in Romania

Aproape 14% de utilizatori adblock in Romania

IAB Romania si Project Agora, cu sprijinul Quantix Marketing Consulting si PageFair, au derulat un studiu amplu in urma caruia a rezultat ca procentul exact al utilizatorilor de programe de tip adblock, pe principalele site-uri locale, este de 13,9% din totalul vizitatorilor. Studiul a fost derulat in perioada octombrie 2015 – ianuarie 2016, pe 80 dintre site-urile cu cel mai

Publicitatea online, in crestere cu 7%

Publicitatea online, in crestere cu 7%

Piata de publicitate online din Romania a depasit un sfert de miliard de euro, inregistrand anul trecut o crestere cu 7% fata de anul precedent. Conform celei mai recente editii a studiului ROADS, realizat de catre IAB Romania si PwC Romania pentru al 8-lea an consecutiv, piata de publicitate online din Romania a avut in anul 2014 o valoare raportata