Studiu Ipsos: Ignoranța la români

Studiu Ipsos: Ignoranța la români

Care sunt diferențele dintre percepții și realitate când vine vorba de teme precum estimarea corectă a numărului de pensionari, sau numărul de copii vaccinați într-o țară? Românii răspund la fel de greșit ca majoritatatea popoarelor, indiferent de tema propusă, arată un studiu al companiei de cercetare de piață Ipsos. Începând cu anul 2012, Ipsos derulează la nivel global studiul The

Românii nu ies din casă fără smartphone

Românii nu ies din casă fără smartphone

Aproape 80% dintre români folosesc smartphone-ul înainte de culcare pentru a citi email-uri, pentru a-și verifica conturile de Social Media și mesajele primite, în timp ce 64% fac acest lucru când se trezesc, arată un studiu realizat de IPSOS pentru Huawei. Huawei a efectuat de asemenea un sondaj intitulat “Relații inteligente” pentru a analiza în medie, “relația” pe care un

Cardul face lumină în economie

Cardul face lumină în economie

8 din 10 români sunt de părere că pot lupta împotriva economiei gri cu ajutorul plăților electronice. Soluția pe care ei o văd este acceptarea, la scară largă, a plăților cu cardul. Ar putea fi acesta un mod de a lupta contra economiei nefiscalizate. 4 din 5 respondenți își doresc să plătească mai des cu cardul, ca soluție de a

Cu smartphone-ul în vacanță

Cu smartphone-ul în vacanță

Mai mult de 90% din oamenii care călătoresc utilizează camera foto a smartphone-ului ca aparat de fotografiat principal, iar aproximativ 70% dintre turiști utilizează dispozitivele smart pentru ghidare și hărți. Acestea au devenit principalele gadgeturi pe care utilizatorii se bazează atunci când pleacă în vacanță. Smartphone-urile nu mai pot fi considerate niște obiecte utilizate intes doar de către adolescenți și

Superbrandurile Romaniei

Superbrandurile Romaniei

Ariel si Pampers, ambele in portofoliul Procter & Gamble, sunt primele doua branduri in topul celor 15 branduri lider in editia de anul acesta a Superbrands Romania. In momentul de fata s-a incheiat faza de jurizare si cercetare de piata. Aproximativ 300 de branduri din 48 de categorii de produse si servicii s-au calificat pentru statutul de Superbrand in Romania,

Universul femeilor

Universul femeilor

Ziua de 8 martie de anul acesta a generat contextul propice pentru mai multe studii si analize privind comportamentul si asteptarile femeilor, precum si raporturile si egalitatea de sanse pe piata muncii. Foto: © Kutt Niinepuu | Dreamstime.com Am colectat si va prezentam rezultatele catorva dintre cele mai recente studii lansate in Romania avand ca tema centrala femeile. Date demografice,

De sapte ori Superbrands

De sapte ori Superbrands

Superbrands Romania lanseaza editia a 7-a a Programului Superbrands. Noul program Consumer Superbrands evalueaza performanta brandurilor de produse si servicii care se adreseaza direct segmentului consumatorului final, atat din perspectiva profesionistilor, cat si a consumatorilor. Credit foto: © Stuart Miles | Dreamstime.com Cercetare cantitativa de piata se va derula in perioada martie-aprilie 2015 o, cu scopul de a masura perceptia romanilor despre reputatia

Coca-Cola si Brazilia, preferatele microbistilor

Coca-Cola si Brazilia, preferatele microbistilor

Brazilia este desemnata spontan de unul din trei romani drept viitoare castigatoare a Campionatului Mondial de Fotbal din 2014. Tot spontan, mai mult de 60% din romani asociaza evenimentul sportiv cu Coca-Cola, ca principal sponsor, potrivit unui studiu facut public de Ipsos, realizat online in intervalul 6 – 20 mai 2014.   Romanii se inscriu in asteptarile globale ce dau

Utilizarea internetului mobil in lume: Studiu Google realizat de Ipsos

Utilizarea internetului mobil in lume: Studiu Google realizat de Ipsos

<p> Cum sunt adoptate si utilizate dispozitivele smartphone? Cum sunt utilizate dispozitivele smartphone in viata de zi cu zi? Cat de interesat este posesorul roman de smartphone de publicitatea online si care este modul in care interactioneaza cu publicitatea mobila si  comertul mobil? Ce rol joaca dispozitivele smartphone in procesul de cumparare, atat in magazin, cat si in mediul online?</p>

Top 50 cele mai inovatoare branduri, in perceptia consumatorilor romani

Top 50 cele mai inovatoare branduri, in perceptia consumatorilor romani

<p> <strong>Biz si Ipsos Research au lansat “Top 50 cele mai inovatoare branduri, in perceptia consumatorilor romani”. </strong>Potrivit acestui studiu, brandurile aflate in fruntea clasamentului sunt <strong>Google, Microsoft, Sony, BMW, Nokia, Yahoo, Samsung, Mercedes, Nike </strong>si<strong>LG.</strong></p> <p>  </p> <p> “<strong>Cele mai inovatoare branduri pentru consumatorii romani</strong>” este un studiu pe care am dorit sa-l realizam cu doi ani in urma.