Tranzacție eMAG în Ungaria pentru extinderea în Europa Centrală

Tranzacție eMAG în Ungaria pentru extinderea în Europa Centrală

eMAG Ungaria și Extreme Digital, cei doi lideri ai comerțului online din Ungaria, anunță fuziunea, dând astfel naștere uneia dintre cele mai importante companii de ecommerce din Europa Centrală și de Est capabilă să concureze cu retailerii offline și online globali. „Acest parteneriat reprezintă o recunoaștere a scalabilității și calității tehnologiilor eMAG dezvoltate în ultimii zece ani. Avem certitudinea că dezvoltarea eMAG în regiune se va

Record de Black Friday la eMAG

Record de Black Friday la eMAG

Produse în valoare de 460 de milioane de lei au fost comandate de Black Friday, care a avut loc anul acesta pe 16 noiembrie, de la eMAG.  Ziua de Black Friday a adus, pe site-ul eMAG, 9,5 milioane de vizite. Utilizatorii au comandat produse din mai bine de 1.800 de categorii. Ca să vă faceți o idee despre ce înseamnă

Estimare eMAG pentru Black Friday: vânzări de 400 milioane de lei

Estimare eMAG pentru Black Friday: vânzări de 400 milioane de lei

eMAG a pregătit reduceri de 220 de milioane de lei și o ofertă de trei milioane de produse pentru Black Friday, eveniment care în acest an va fi organizat de retailer pe 16 noiembrie. “În urmă cu un an, creșterea comenzilor de Black Friday a depășit așteptările și a confirmat succesul evenimentului de o zi, în care 85% dintre produse

eMAG modifică data pentru Black Friday

eMAG modifică data pentru Black Friday

Zilele libere din preajma datei de 1 Decembrie i-au determinat pe unii retaileri ca în acest an să modifice data evenimentului Black Friday, Astfel, eMAG va organiza în data de 16 noiembrie Black Friday, după cum au anunțat oficialii companiei. Am decis să organizăm Black Friday în data de 16 noiembrie pentru că vrem să avem timp ca până la

Un hub regional de business

Un hub regional de business

Educație financiară încă de pe băncile școlii, creșterea și susținerea clasei antreprenoriale plus câțiva pași importanți ce țin de macroeconomie sunt câteva dintre piesele unui puzzle care ar putea așeza România mai bine pe harta businessului, crede Iulian Stanciu, CEO al eMAG.  Peste 120 de milioane de euro, din care 65 de milioane pentru dezvoltarea unui centru logistic în județul Giurgiu,

eMAG: Investiție de 65 milioane de euro în noul depozit, cu 4.000 de locuri de muncă

eMAG: Investiție de 65 milioane de euro în noul depozit, cu 4.000 de locuri de muncă

În 2018, eMAG derulează investiții de peste 120 de milioane de euro, incluzând investiția în noul centru logistic, a declarat Iulian Stanciu CEO eMAG. Noul depozit de 120.000 mp se contruiește în judeţul Giurgiu, are o capacitate de 3 milioane de produse și va duce la crearea a 4.000 de locuri de muncă. “Din total, investiţiile în faza 1 a

Cea mai mare investiție eMag de până acum

Cea mai mare investiție eMag de până acum

eMAG investește 300 de milioane de lei într-un depozit de 120.000 mp, ce va susține strategia de dezvoltare a retailerului la nivel regional. Depozitul, amplasat într-o zonă cu acces la autostradă, la ieșire din București, în județul Giurgiu, în apropierea depozitului eMAG actual, va fi construit de la zero până la începutul anului 2019. Noul spațiu va fi dedicat produselor

eMAG: 2 milioane de produse la promoție, de Black Friday

eMAG: 2 milioane de produse la promoție, de Black Friday

eMAG estimează vânzări de 350 milioane de lei de Black Friday, eveniment pe care îl va organiza pe 17 noiembrie, a anunțat azi Iulian Stanciu, director executiv al retailer-ului online. Pentru ediția din acest an de BF, eMAG a pregătit 2 milioane de produse la promoție. La ediția de anul trecut, eMAG a vândut de Black Friday 800.000 de produse,

Cât de repede ajunge comanda?

Cât de repede ajunge comanda?

Am vorbit cu Iulian Stanciu – CEO al eMAG – și Lucian Baltaru – CEO al Sameday – despre pașii următori după recenta preluare a Sameday de către eMAG. Sunt lucruri care vor schimba atât piața de curierat, cât și retailul online. Anunțul care a precedat tranzacția de preluare de către eMAG menționa că prin această evoluție, Sameday Courier urmărește dezvoltarea

eMAG a cumpărat Sameday Courier

eMAG a cumpărat Sameday Courier

Sameday Courier, specialist în livrările în aceeași zi, își schimbă acționariatul prin cooptarea eMAG ca acționar majoritar. Prin această tranzacție Sameday Curier urmărește dezvoltarea accelerată a serviciilor premium de curierat la nivel național prin investiții în tehnologie, rețea și echipă.  Sameday Courier își va continua evoluția ca brand independent și va continua dezvoltarea  de servicii premium de curierat cum sunt: