Antreprenoriat – Jean Valvis

Antreprenoriat – Jean Valvis

Elvetian de origine greaca, antreprenorul Jean Valvis este creatorul brandurilor Dorna, La Dorna si Aqua Carpatica. In vara anului trecut, Aqua Carpatica a intrat pe piata americana, devenind singurul brand de apa din Romania avizat conform standardelor si omologat pe piata SUA. Apa minerala romaneasca nu ajunge insa doar in SUA, ci si in Marea Britanie, Japonia, China, tarile Golfului,

Aqua Carpatica testeaza puritatea pe piata SUA

Aqua Carpatica testeaza puritatea pe piata SUA

Noua etapa de dezvoltare a brandului Aqua Carpatica s-a concretizat printr-o serie de contracte de export ferme ce sunt deja in derulare cu numeroase tari ale lumii: SUA, Marea Britanie (lantul de magazine Whole Foods), Japonia (lantul Metro Cash& Carry), China, toate tarile Golfului (Emiratele Arabe Unite, Qatar, Kuvait, Regatul Bahrain, Regatul Arabiei Saudite, Sultanatul Oman), Rusia, Moldova, Germania, Ungaria.

Biz 261

Biz 261

Misiunea lui Valvis. Un elvetian nascut in Grecia vrea sa cucereasca lumea cu un produs romanesc. Jean Valvis crede ca AQUA Carpatica poate deveni primul brand international premium al Romaniei si nu se va lasa pana cand nu va reusi acest lucru.

Pentru antreprenori:

Pentru antreprenori:

Prima sesiune a Zilei de Antreprenoriat din cadrul Zilelor Biz a reunit o parte din fruntasii topului antreprenorilor intocmit de revista Biz si Unlock Market Research. Camelia Sucu, actionar Class Living, s-a clasat pe primul loc in topul antreprenorilor. Ea spune ca se afla in aceasta familie mare a antreprenorilor pentru a contrabalansa ceea ce se spune sau se intampla