Normalitatea performanței

Normalitatea performanței

A schimbat abordarea pregătirii loturilor României pentru Jocurile Olimpice și așteaptă ca anul preolimpic 2019 să arate disciplinele și sportivii cu șanse la medalii. Mihai Covaliu, președintele Comitetului Olimpic și Sportiv Român (COSR), spune că, dincolo de buget, esențială este schimbarea de mentalitate. Luna ianuarie a anului 2017 îl găsea pe Mihai Covaliu lucrând deja pentru a asigura finanțarea federațiilor,

Allianz, asigurător mondial al Jocurilor Olimpice

Allianz, asigurător mondial al Jocurilor Olimpice

Comitetul Internațional Olimpic (CIO) și Allianz au anunțat intrarea asigurătorului în programul „Partener Olimpic Mondial”, începând cu anul 2021. În baza unui acord de sponsorizare, Allianz va colabora cu Comitetul Internaţional Olimpic (CIO), oferind soluții complexe şi inovatoare de asigurare pentru Mișcarea Olimpică şi Comitetele de organizare ale Jocurilor Olimpice. Scopul este ca aceste produse să fie oferite Comitetelor Olimpice

Parteneriat în premieră mondială

Parteneriat în premieră mondială

Discovery Communications a semnat un parteneriat cu TIM, cel mai important operator de telefonie mobilă din Italia, oferind astfel abonaților acestuia acces la Jocurile Olimpice prin intermediul mai multor platforme. Parteneriatul, primul de acest tip, se referă la o ofertă digitală pentru operatorii telecom din Europa, care astfel primesc acces la conținut exclusiv, dedicat Jocurilor Olimpice. “Acest parteneriat este o

Samsung lanseaza “The Anthem” pentru Jocurile Olimpice

Samsung lanseaza “The Anthem” pentru Jocurile Olimpice

In continuarea campaniei pentru Jocurile Olimpice, Samsung Electronics, sponsor global al evenimentului sportiv la categoria Wireless Communications Equipment, lanseaza filmul “The Anthem”.  Cu versuri din mai multe imnuri nationale amestecate pentru a crea un singur imn, videoclipul  incurajeaza depasirea barierelor si a limitelor geografice. “The Anthem” incepe cu o tanara din Australia care intoneaza imnul national al Botswanei cu un

Spot Gillette cu Neymar Jr, Ashton Eaton, Ning Zetao si Andy Tennant

Spot Gillette cu Neymar Jr, Ashton Eaton, Ning Zetao si Andy Tennant

Gillette a lansat “Perfect Isn’t Pretty”, spotul principal al campaniei realizate cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Rio. Spotul aduce in lumina reflectoarelor munca intensa pe care sportivii o depun in timpul antrenamentelor si ii are drept protagonisti pe  sportivii din lotul global de ambasadori ai Gillette:  Neymar Jr. (Brazilia, fotbal), Ashton Eaton (SUA, decathlon), Ning Zetao (China, inot) si Andy

Campanie Visa pentru Jocurile Olimpice

Campanie Visa pentru Jocurile Olimpice

Visa Europe marcheaza parteneriatul cu Jocurile Olimpice prin lansarea campaniei “Inima olimpicului”, ce are ca element central un spot regizat de Juan Cabral. Clipul video al campaniei are in prim plan un atlet care se pregateste pentru a participa la Jocurile Olimpice. Spotul descrie calatoria pe care acesta o parcurge, atat in viata personala cat si prin antrenamentele zilnice, pana la momentul

Jocurile Olimpice se vad pe Discovery si Eurosport

Jocurile Olimpice se vad pe Discovery si Eurosport

Discovery Communications a achizitionat de la Comitetul Olimpic International drepturile exclusive de difuzare a celor patru editii ale Jocurilor Olimpice din perioada 2018 – 2024, in valoare de 1,3 miliarde de euro, pentru toate platformele, inclusiv pentru canale TV libere la retransmisie, canale TV cu plata, online si pe mobil, disponibile in toate cele 50 de tari si teritorii din

Cinci ani de antrenamente pentru Jocurile Olimpice

Cinci ani de antrenamente pentru Jocurile Olimpice

Adecco Romania a lansat Team Tokio 2020, un program de sponsorizare destinat tinerilor sportivi pe durata a cinci ani, pentru a face parte din lotul national al Romaniei la Jocurile Olimpice Tokio 2020. Foto: © Letuve | Dreamstime.com Cele doua ramuri sportive alese de Adecco sunt scrima si atletism, iar sponsorizarea consta in sustinerea cheltuielilor sportivilor legate de transport, cazare

Jocurile Olimpice financiare

Jocurile Olimpice financiare

<p> <strong>Ce inseamna pentru economia Londrei si a Marii Britanii cea mai mare competitie sportiva a  lumii si cum s-a cheltuit bugetul de 9,3 miliarde de lire al competitiei. </strong></p> <p>  </p> <p> Acum 7 ani, in 2005, cand Comitetul International Olimpic a decis ca Londra sa fie  gazda Jocurilor Olimpice din 2012, economia mondiala si cea britanica erau infloritoare.