Toti in galben, toti pentru Romania!

Toti in galben, toti pentru Romania!

Leo Burnett Group si Bergenbier lanseaza campania “Toti in galben, toti pentru Romania!”, in care suporterii sunt incurajati sa sustina echipa nationala la calificarea in Campionatul European de Fotbal 2016. Campania le reaminteste suporterilor ca suntem aproape de a fi acolo unde eram odata. Dupa 7 ani de “cat pe-aci” sau “putin ne-a lipsit”, nationala este in pragul unui Turneu

Echipa de aur

Echipa de aur

Leo Burnett Group si BRD – Groupe Societe Generale au lansat campania “Exista aur in fiecare dintre noi”, menita sa inspire tinerele generatii de jucatoare de handbal. Campania marcheaza totodata parteneriatul dintre BRD Groupe Societe Generale si Federatia Romana de Handbal. Posterul campaniei a fost creat prin folosirea unei cerneli in care a fost amestecata pilitura din medaliile de aur

Leo Burnett Romania are un nou CCO

Leo Burnett Romania are un nou CCO

Razvan Capanaescu este noul Chief Creative Officer al Leo Burnett Group, pozitie anuntata simultan cu o o noua pozitionare a companiei: “advertising pentru era post-advertising”. In acest context, Leo Burnett Group isi reitereaza intentia de a creste din punct de vedere creativ si isi reafirma spiritul competitiv. “Leo Burnett este una dintre agentiile care au facut cu adevarat istorie in