Ali Bati, în juriul Golden Drum 2018

Ali Bati, în juriul Golden Drum 2018

Ali Bati, Chief Creative Officer al Leo Burnett Bucharest, face parte din juriul celei de-a 25-a ediție a festivalului Golden Drum, în cadrul secțiunii WHY. Înainte de venirea sa la Leo Burnett Bucharest, Ali a lucrat în Turcia, Italia, Marea Britanie și SUA, pentru branduri globale, dar și locale, câștigând peste 100 de premii la cele mai importante competiții internaționale.

Agențiile românești pe scena Cannes Lions 2018

Agențiile românești pe scena Cannes Lions 2018

Un Leu de Aur, trei de Argint și cinci de Bronz – acesta este bilanțul participării agențiilor românești la ediția din acest an a Cannes Lions. În total agențiile din România au reușit să obțină 18 shortlist-uri. Singurul Gold Lion de anul acesta a fost câștigat de McCann Worldgroup România, agenția ajungând la un total de 33 de premii la

Social media cu swap de vloggeri și filter bubble

Social media cu swap de vloggeri și filter bubble

Odată cu lansarea ofertei “Video Nelimitat la Cartela”, Telekom Romania și Leo Burnett au dat naștere unui nou trend în materie de conținut video în rândul vloggerilor, prin campania “Swap de vloggeri”. La baza campaniei a stat efectul de “filter bubble”, care se creează în social media. S-a observat că algoritmii canalelor de social media analizează istoricul căutărilor și preferințelor

#NETLIBERARE de la Telekom, sub semnătura Leo Burnett

#NETLIBERARE de la Telekom, sub semnătura Leo Burnett

Noua platformă de comunicare a operatorului de telefonie Telekom România – #NETLIBERARE – poartă semnătura agenției de publicitate Leo Burnett. Mesajul campaniei este livrat prin “spoken poetry”, un gen de poezie propagat prin internet, pentru care agenţia a ales să colaboreze cu artistul Deliric. Cele 5 spoturi TV pot fi vizualizate pe canalul de YouTube al Telekom România. Echipa Leo

Know-how românesc pe pământ cehesc

Know-how românesc pe pământ cehesc

Începând cu 15 august, Răzvan Căpănescu este noul Chief Creative Officer al McCann Worldgroup Praga. Răzvan s-a mutat deja în Praga, unde își au sediul toate diviziile McCann Worldgroup pe care le va conduce din punct de vedere creativ: McCann, McCann Digital și Momentum. Numărul creativilor pe care îi va coordona este de 40. McCann Worldgroup este cel mai important

Kaufland  le propune romanilor sa traiasca fresh

Kaufland  le propune romanilor sa traiasca fresh

Leo Burnett Romania semneaza “Traieste Fresh”, noua campanie de comunicare Kaufland Romania.   Cu ocazia acestei campanii, Kaufland Romania lanseaza platforma digitala www.traiestefresh.ro, un proiect la nivel national, unde cititorii gasesc sfaturi si lucruri mai putin stiute despre rolul alimentelor proaspete în nutritie, oferite de dr. Serban Damian, nutritionist, retete culinare in combinatii fresh marca Chef Foa si informatii despre

Dragos Bucur, personajul principal in campania Groupama

Dragos Bucur, personajul principal in campania Groupama

Leo Burnett Romania este agentia care semneaza noua campanie de comunicare a Groupama, in urma castigarii pitch-ului organizat de compania de asigurari. Conceptul creativ il are in centrul executiei pe actorul Dragos Bucur. Campania ruleaza in perioada mai – iulie 2016 si cuprinde executii TV, cinema, print si online. Leo Burnett Romania: Razvan Capanescu – Chief Creative Officer, Adina Teodorescu

Leo Burnett semneaza pentru Noroc

Leo Burnett semneaza pentru Noroc

Leo Burnett Romania semneaza noua campanie pentru marca de bere Noroc, aflata in portofoliul companiei Bergenbier. Echipa Noroc implicata in realizarea campaniei:  Gabriela Lupas-Ticu (Marketing Director), Teodora Agafitei (Brand Manager), Adina-Elena Tanase (Junior Brand Manager) Echipa Leo Burnett Romania: Razvan Capanescu (Chief Creative Officer), Victor Stroe (Strategy & Planning Director), Adina Teodorescu (Group Creative Director), Dinu Gojan (Senior Art Director),

Razvan Capanescu

Razvan Capanescu

L-am invitat pe Razvan Capanescu sa fie personajul central al ultimului numar din 2015 ca un manifest al tonului in care vrem sa ne incheiem anul. Am ales un om care de 18 ani se incapataneaza sa dovedeasca faptul ca excesele si aroganta nu sunt apanajul succesului, ci intotdeauna exista o a treia cale. Cea a echilibrului si elegantei. A

Labirint de oglinzi la standul BRD de la Gaudeamus

Labirint de oglinzi la standul BRD de la Gaudeamus

Prin tehnica “face-to-face mirror”, standul BRD de la Gaudeamus prezinta un labirint de oglinzi dispuse paralel, pe care sunt proiectate fraze din povestile Superscrieri. Fiecare poveste isi are emotia corespunzatoare materializata intr-o cutie. Vizitatorii sunt invitati sa introduca mainile in aceste cutii, unde vor regasi frica, disperarea, furia, iubirea, pentru le simti pe pielea lor. In week-end, spatiul expozitional BRD