Lidl, primul retailer care lansează un serial online despre mituri culinare

Lidl, primul retailer care lansează un serial online despre mituri culinare

Pentru a aduce în prezent tradițiile și poveștile de altă dată, Lidl a lansat serialul online interactiv ”Legendele Urbane din Cămara Noastră”, în care publicul poate alege modul în care decurge acțiunea. Ideea creativă a campaniei este semnată de agenția Mullen Lowe. Serialul spune povești reale sau imaginare din vremurile cosmopolite și pline de inedit ale interbelicului, care au ca

România celor 100

România celor 100

Dacă România ar fi o comunitate de 100 de oameni, fiecărui locuitor i-ar reveni 3,8 cm de autostradă, iar 33 dintre ei ar urmări sau ar participa la cel puțin un spectacol într-un an. În prag de Centenar, construcția unui viitor sustenabil este măsurată de Lidl și de Ambasada Sustenabilității în România prin „100 de români”, un proiect-radiografie a societății

Încă două mărci de legume românești, revitalizate de Lidl

Încă două mărci de legume românești, revitalizate de Lidl

După ce anul trecut a relansat Roșia de Buzău 1600 și ceapa roșie de Buzău, vara aceasta, retailerul Lidl, inițiatorul proiectului de revitalizare a soiurilor românești de legume ”Cultivat în România, specific românesc”, își extinde oferta cu ardeiul gras ARUM și ardeiul iute JOVIAL.  Roșia Buzău1600 alături de ardeiul gras ARUM și ardeiul iute JOVIAL vor fi disponibile în magazinele

Strategie pentru viitor

Strategie pentru viitor

Dincolo de extindere, investiții și rezultate financiare, Frank Wagner, CEO al Lidl România, pune accentul pe sustenabilitatea performanțelor de business. Tocmai de aceea și noul sediu central al companiei este o investiție gândită pe termen lung și în parametrii sustenabilității. De ce s-a mutat Lidl în acest sediu construit de la zero? Ca și în cazul magazinelor noastre, preferăm să

De ce am mutat redacția Biz la Lidl?

De ce am mutat redacția Biz la Lidl?

Nu trece nicio lună fără proiecte speciale marca Biz. Este modul în care am dezvoltat brandul revistei și care a devenit deja parte din ADN-ul nostru. Cel mai nou proiect editorial este #BizLaLidl. Dacă până acum echipa de jurnaliști și-a detașat redacția în mari capitale ale lumii, luna aceasta am fost invitați de top managementul Lidl să ne mutăm redacția

Cum arată noul sediu Lidl din București

Cum arată noul sediu Lidl din București

Noul sediu Lidl România, cu o suprafață de peste 12.500 mp, situat în zona Aviației, a fost construit folosind materiale și tehnologii care permit cel mai redus impact asupra mediului. “Este o clădire excepțională, una dintre cele mai sustenabile din România. Am ales tehnologii revoluționare, totul este conceput pentru a fi cât mai eco-friendly, dar și cu facilități excelente pentru

#LETSDENIM, noua colecție de modă semnată de Heidi Klum pentru Lidl

#LETSDENIM, noua colecție de modă semnată de Heidi Klum pentru Lidl

Lidl și Heidi Klum lansează în data de 5 martie, cea de-a treia colecție de modă creată împreună, cu tema #LETSDENIM. Noua linie vestimentară cuprinde piese de denim variate, moderne, după ultimele tendințe ale modei și include în premieră, articole pentru copii. După colecțiile #LETSWOW și #LETSCELEBRATE, inspirate de cele mai noi tendințe vestimentare, #LETSDENIM pune accentul pe denim-ul clasic,

Lidl românia ajunge la 220 de magazine

Lidl românia ajunge la 220 de magazine

Lidl a inaugurat anul acesta peste 15 magazine, în orașe precum Timișoara sau București, dar și în localități mai mici, precum Călărași sau Vălenii de Munte. Ultimele două deschideri din acest an calendaristic sunt planificate pentru 21 decembrie, la Constanța și Tulcea. Astfel, Lidl va încheia anul 2017 cu 220 de magazine. Fiecare nouă unitate continuă strategia companiei de a

Lidl și Heidi Klum, parteneriat pentru o colecție vestimentară

Lidl și Heidi Klum, parteneriat pentru o colecție vestimentară

Lidl lansează o nouă campanie, „Lidl Fashion Week”, prin care oferă o gamă diversificată de articole vestimentare, cu haine și accesorii inspirate din tendințele actuale. Pentru această campanie de modă, retailerul colaborează cu Heidi Klum. Rolul vedetei îl depășește pe cel al unui ambasador de brand. Aceasta creează propria colecție pentru Lidl, Esmara by Heidi Klum, ce reflectă în mod

Bucătar din plăcere

Bucătar din plăcere

Sub sloganul “Facem spectacol în bucătărie“, caravana Lidl „Bucătar din plăcere” va organiza în orașe din toată țară o serie de evenimente interactive. Prin intermediul acestora, spectatorii vor putea experimenta moduri inedite prin care gătitul poate fi îmbinat cu alte pasiuni iar simpla preparare a unei rețete să se transforme într-un real spectacol. Caravana va desfășura prima sa ediție la