Pitch-ul, intre mit si adevar

Pitch-ul, intre mit si adevar

Din experienta celor 15 ani pe care-i are in industria romaneasca de publicitate, Lorand Balint, Managing Director al Leo Burnett si, din ianuarie anul acesta, director de marketing al Federatiei Romane de Handbal, face o trecere in revista a catorva mituri si adevaruri despre pitch-uri. Adevar. 20 – 30% dintre pitch-uri se incheie fara castigator, potrivit estimarilor Mirren Business Development,

Noua strategie la semicerc

Noua strategie la semicerc

Lorand Balint a devenit emblematic pentru reinventarea handbalului romanesc la nivel de imagine si de business. A facut postere din aur, ne-a adus aminte ca ne tragem din daci si a reaprins pasiunea romanilor pen­tru handbal, urmatorul sport national. Toate acestea in timpul liber, cand nu se ocupa de conducerea agentiei Leo Burnett De ceva vreme, seful agentiei de publicitate

Director de marketing pentru FRH

Director de marketing pentru FRH

Lorand (Boti) Balint a preluat conducerea nou infiintatului departament de marketing al Federatiei Romane de Handbal (FRH). In paralel, isi mentine functia de Managing Director al Leo Burnett Group. Federatia Romana de Handbal a creat acest departament cu scopul de a reconecta handbalul romanesc cu publicul larg, partenerii si sponsorii Federatiei astfel incat handbalul sa redevina sportul national de echipa

Leo Burnett Romania are un nou CCO

Leo Burnett Romania are un nou CCO

Razvan Capanaescu este noul Chief Creative Officer al Leo Burnett Group, pozitie anuntata simultan cu o o noua pozitionare a companiei: “advertising pentru era post-advertising”. In acest context, Leo Burnett Group isi reitereaza intentia de a creste din punct de vedere creativ si isi reafirma spiritul competitiv. “Leo Burnett este una dintre agentiile care au facut cu adevarat istorie in

Lorand Balint, noul Managing Director Leo Burnett

Lorand Balint, noul Managing Director Leo Burnett

<p> Incepand cu luna mai 2013, Lorand Balint a devenit Managing Director al agentiei de publicitate Leo Burnett & Target, parte a grupului Leo Burnett.</p> <p>  </p> <p> In noul sau rol, se va concentra cu precadere pe zona de new business si cresterea performantelor agentiei pe noi segmente de comunicare, atat pe plan creativ, cat si strategic, coordonarea departamentelor

Boti, la carma  departamentul de strategie al Publicis

Boti, la carma departamentul de strategie al Publicis

<p> Lorand Balint s-a alaturat in luna octombrie echipei Publicis in cadrul careia va coordona echipa de strategie.</p> <p>  </p> <p> Lorand Balint si-a inceput cariera ca Planner la BBDO Bucuresti, apoi a trecut la Leo Burnett unde s-a ocupat, de-a lungul a 10 ani, de clienti, precum P&G si Elite / Doncafé. A fost Regional Communications Manager Balkans, Regional