Ambasadoarele dulciurilor

Ambasadoarele dulciurilor

Dintre cei care comenteaza in mediul online cu privire la brandurile de dulciuri, majoritatea sunt femei. Marcile Kinder si Raffaello inregistreaza conversatii apartinand in procent de 100% femeilor in intervalul 14-22 iulie 2014. Heidi si Milka starnesc interesul femeilor in procent de 97% si, respectiv, 95%, in timp ce Snickers este brandul care atrage si atentia barbatilor, 30% dintre comentariile

Milka isi extinde portofoliul

Milka isi extinde portofoliul

<p>  </p> <p> Milka, cea mai puternica marca de ciocolata din Romania atat ca notorietate, cat si ca imagine, lanseaza pralinele Crispello. Lansarea Milka Crispello este sustinuta printr-o campanie de comunicare media integrata, iar la nivel de magazin prin executii de exceptie.</p> <p>  </p> <p> Kraft Foods Romania, parte a Mondel?z International lanseaza Crispello, o pralina cu o textura multipla