Answear.ro, vânzări în creștere cu 80%

Answear.ro, vânzări în creștere cu 80%

Answear.ro, magazinul online al grupului polonez cu același nume, specializat în comercializarea de articole de modă online raportează o creștere de 80% a cifrei de afaceri în semestrul 1 al acestui an față de aceeași perioadă a anului 2017. Pe o piață de 300 mil de euro, retailerul polonez de fashion online lansat în România la finalul anului 2015 a

#LETSDENIM, noua colecție de modă semnată de Heidi Klum pentru Lidl

#LETSDENIM, noua colecție de modă semnată de Heidi Klum pentru Lidl

Lidl și Heidi Klum lansează în data de 5 martie, cea de-a treia colecție de modă creată împreună, cu tema #LETSDENIM. Noua linie vestimentară cuprinde piese de denim variate, moderne, după ultimele tendințe ale modei și include în premieră, articole pentru copii. După colecțiile #LETSWOW și #LETSCELEBRATE, inspirate de cele mai noi tendințe vestimentare, #LETSDENIM pune accentul pe denim-ul clasic,

Concept store Mathilde de 70.000 de euro în București

Concept store Mathilde de 70.000 de euro în București

Brandul de vestimentație feminină Mathilde a inaugurat un nou concept store în București, pe Calea Dorobanți, în urma unei investiții de 70.000 de euro (amenajare și stoc de marfă), acesta fiind al zecelea magazin la nivel național al brandului. Noul showroom Mathilde are o suprafață de 80 metri pătrați. “Pentru a fi la înălțime, trebuie să venim în fiecare an

Murmur, în alb-negru

Murmur, în alb-negru

Murmur a lansat colecția toamnă-iarnă. La baza cromaticii este negrul, cu accente de alb, nude și violet. ,,E ca fotografia lui Irving Penn sau Helmut Newton – alb-negru, clasică, rafinată și mereu modernă. Atracția este prea mare să nu mergi în direcția asta”, spune Andreea Bădală, designer și fondator Murmur. Dramatică prin stilizare și voyeuristică prin transparențe, noua colecție integrează

The Last Khan, la monocult

The Last Khan, la monocult

monocult a lansat colecția “The Last Khan”, inspirată din culorile și imprimeurile asiatice, îmbinate cu linii simple, moderne și elegante. Noua colecție, prezentă deja în magazinul din Bd. Lascăr Catargiu 38, este promovată printr-un film, regizat de Adrian Horobeț, care îi are în rolurile principale pe Andi Vasluianu și Michaela Prosan. Odată cu lansarea filmului “The Last Khan”, monocult anunță și

Vera Alecsa: cred in moda ce ramane dupa ce tendintele trec.

Vera Alecsa: cred in moda ce ramane dupa ce tendintele trec.

Redescoperirea unui desen din copilarie si absolvirea unui program de EMBA au fost imboldul necesar pentru ca Vera Alecsa sa-si defineasca sensul cautarilor. A prins curaj si a pornit pe cont propriu in domeniul designului vestimentar. Acum are un mic showroom de haine si a lansat o noua colectie. Despre drumul de la idee la afacere, de la pasiune la implementare

De la 250 de euro de la 200.000 in 2 ani

De la 250 de euro de la 200.000 in 2 ani

Girls Fashion Boutique, primul brand de imbracaminte exclusiv pentru mama-fiica din tara, estimeaza vanzari de 200.000 de euro in 2016, al doilea an de activitate al companiei pe piata din Romania. Girls Fashion Boutique – by Luiza Willems a pornit la drum in 2014, cu o investitie initiala de numai 250 de euro si produce in Romania seturi de imbracaminte

ZOOT se extinde in Cluj-Napoca

ZOOT se extinde in Cluj-Napoca

ZOOT Romania incepe expansiunea la nivel national in Romania prin deschiderea a doua magazine de Try & Buy, simultan, in Cluj Napoca. Noile Cabine de Fericire sunt amplasate in piata Mihai Viteazul si pe Napoca. Modelul de business Zoot combina beneficiile shoppingului online cu cele ale retailului traditional, unde clientii pot proba tot ceea ce comanda online, pentru ca, la

Traditia revine la moda

Traditia revine la moda

Se simte un aer proaspat in multe businessuri romanesti si acesta vine, surprinzator, din trecut. In moda, dar nu numai, motivele si traditiile romanesti fac valuri pe plan international, contribuind la crearea unui brand de tara diferit si autentic. Atunci cand este intrebata de unde vine, Lana Dumitru nu se teme niciodata sa raspunda prompt ca este din Romania. “Nu

Planuri ambitioase in retailul de moda

Planuri ambitioase in retailul de moda

Retailerul de moda LC Waikiki, prezent pe piata romaneasca cu 14 magazine, va mai deschide inca patru unitati anul acesta, dintre care un magazin in Constanta si unul in Oradea.    Investitia totala pentru deschiderea unui magazin este de aproximativ 1,5 milioane de dolari. Brandul LC Waikiki a fost lansat in Franta in 1985 si a intrat pe piata globala