Marketing în 2019: analiză şi viteză

Marketing în 2019: analiză şi viteză

Cum accelerăm performanţa de marketing în 2019? Cu analiză şi viteză! Cele două cuvinte – vorba celor de la Taxi – pe care le tot repetăm într-una noi, cei care ne îndeletnicim cu marketingul, cer însă mult efort, mobilizare și perseverenţă. Text de Oana Sav Analiza în marketing pare un lucru de la sine înţeles. Şi … neverending story. Pieţele

Noua eră a empatiei

Noua eră a empatiei

Marketingul cu rezultate funcționează pe principii cât se poate de simple. Oricât de sofisticat sau științific și-ar dori unii să-l prezinte, marketingul bine făacut pornește de la lucruri simple și de bun-simț. Cel mai important este ca, la orice inițiativă, să te pui cu adevărat în pielea clientului. Abia pe urmă te poate ajuta tehnologia, știința, reclama sau tehnologia digitală.

Cum faci profit cu valoare adaugata? De la Burberry la marketing de coafor

Cum faci profit cu valoare adaugata? De la Burberry la marketing de coafor

Cum si-a crescut Burberry profitul cu 50% crescand investitiile in marketing? Cum prospera un simplu salon de frumusete pe timp de criza fara sa reduca preturile? Exemplele nu sunt singulare, dar strategia din spate are acelasi fir rosu si o singura explicatie. Care este liantul si formula secreta din spatele succesului? Focusul pe experienta oferita utlizatorilor. Text de Oana Sav

Play-Doh. Curaj, sansa si viteza de reactie

Play-Doh. Curaj, sansa si viteza de reactie

De cate ori merg ca turist in Turcia si admir eficienta cu care se  livreaza aici majoritatea serviciilor,  imi vine in minte zicala “a a face bani din piatra seaca”. de Oana Sav O veritabila si asemanatoare lectie de marketing este cea  a americanilor care fac bani din … plastilina.  Datorita baiatelului meu de trei ani care se joaca entuziasmat

Marketing cu valoare adaugata

Marketing cu valoare adaugata

Oamenii de marketing si-au creat adesea o nedorita faima de cheltuitori de bugete care nu-si  justifica intotdeauna rezultatele. Mai mult, schimbarile disruptive si competitia tot mai feroce au scurtat dramatic durata medie  de viata a afacerilor profitable. Daca in anii ’50 durata medie de viata  a unei companii din topul S&P 500 era de aproximativ  61 de ani.  In prezent,