Optimedia se transformă în Blue 449

Optimedia se transformă în Blue 449

Agenția de media Optimedia, activă pe piața românească de 20 de ani, parte a grupului Publicis One, şi-a schimbat denumirea în Blue 449. Rebrandingul este parte a unui proces amplu de transformare în toate pieţele în care grupul operează. Rețeaua Blue 449, condusă Andras Vigh în calitate de Global Brand President, deţine 23 de birouri în 15 pieţe internaţionale, printre

Consolidare pe piata de publicitate

Consolidare pe piata de publicitate

<p> Grupul Publicis a semnat un acord final pentru cresterea participatiei la un procent de 51% din capitalul agentiilor afiliate: Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest Group, Optimedia, The Practice si iLeo.</p> <p>  </p> <p> In functie de aprobarea autoritatilor de reglementare, tranzactia ar putea sa se incheie in primul trimestru al anului 2014.</p> <p>  </p> <p> Teddy C. Dumitrescu si Stefan