Marketing

Consolidare pe piata de publicitate

1 oct. 2013 2 min

Consolidare pe piata de publicitate

Reading Time: 2 minute

<p> Grupul Publicis a semnat un acord final pentru cresterea participatiei la un procent de 51% din capitalul agentiilor afiliate: Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest Group, Optimedia, The Practice si iLeo.</p> <p>  </p> <p> In functie de aprobarea autoritatilor de reglementare, tranzactia ar putea sa se incheie in primul trimestru al anului 2014.</p> <p>  </p> <p> Teddy C. Dumitrescu si Stefan Iordache vor conduce in continuare operatiunile din Romania in calitate de CEOs. Management-ul companiilor ramane neschimbat. In plus, Teddy C. Dumitrescu va indeplini si rolul de Country Chairman al Grupului Publicis in Romania.</p> <p>  </p> <p> Din punct de vedere operational, managementul va raporta catre Tomasz Pawlikowski,  Chief Executive Officer pentru Europa Centrala si de Est – Publicis Worldwide.</p> <p>  </p> <p> Cele cinci agentii romanesti insumeaza un total de peste 150 de profesionisti in domeniul comunicarii, acoperind impreuna intregul spectru al disciplinelor de comunicare, de la branding la comunicare digitala, PR, creatie si media.</p> <p>  </p> <p> Printre clientii-cheie se numara: Avon Cosmetics, AXA Group, GlaxoSmithKline, Heineken, H&M, Kraft Foods, Novartis Sandoz, OMV Petrom, Procter & Gamble, Samsung, SanofiAventis.</p> <p>  </p> <p> <a href=”http://www.publicisgroupe.com”>Publicis Groupe</a> Euronext Paris este unul dintre cele mai puternice grupuri de comunicare la nivel mondial. Grupul ofera o gama completa de servicii si expertiza: comunicare digitala (DigitasLBi, Razorfish, Rosetta, VivaKi), servicii de creatie (BBH, Leo Burnett, Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi), public affairs, comunicare corporate si evenimente (MSLGROUP), strategie media, media planning si buying (Starcom MediaVest Group si ZenithOptimedia), precum si comunicare specializata in domeniul de asistenta medicala Publicis Healthcare Communications Group (PHCG).</p> <p>  </p> <p> Cu o prezenta in 108 tari, Grupul numara 60.000 de angajati .</p> <p>  </p> <p> Infiintata in anul 1994, <a href=”http://www.leoburnett.ro”>Leo Burnett&Target </a>furnizeaza o gama completa de servicii de advertising. Agentia are un portofoliu de brand-uri importante, internationale si locale, cum sunt: AXA Group, Bergenbier, BRD-GroupeSociétéGénérale, KLM,Praktiker,Petrom, Procter&Gamble, Samsung.</p> <p>  </p> <p> <a href=”http://starcomblog.ro/starcom-romania”>StarcomMediaVest Group</a>, infiintata in anul 2000, este prima agentie din Romania premiata la Cannes, castigatoare si la alte festivaluri, precum: Eurobest, Golden Drum, Effie si Webstock. Portofoliul de clienti include: Avon Cosmetics, GlaxoSmithKline, Heineken, H&M, Kraft Foods, Novartis Sandoz, Procter & Gamble, Samsung.</p> <p>  </p> <p> Optimedia a fost infiintata in Romania, in anul 1997, ca agentie afiliata a Publicis Groupe. Portofoliul sau de clienti include conturi cum sunt: Zentiva Romania, Sanofi Aventis, OMV, Petrom, Covalact, AlphaBank, Profi, Zenyth Pharmaceuticals.</p> <p>  </p> <p> <a href=”http://www.thepractice.ro”>THE PRACTICE</a> este o companie cu prezenta constanta pe podiumurile competitiilor de profil, fiind in prezent Agentia Est-Europeana de Consultanta a Anului, Agentia Anului in Romania, prima agentie de PR din Romania premiata la Cannes Lions, singura agentie romaneasca detinatoare a unui Grand Prix la o competitie internationala de PR (EMEA SABRE) sau a trofeului Global Sabre Awards (2011 ?i 2012). THE PRACTICE este deja un partener strategic al MSLGroup, reteaua de relatii publice a Publicis Groupe.</p> <p>  </p> <p> Infiintata in anul 2006, <a href=”http://www.ileo.ro”>iLeo</a> ofera o gama completa de servicii si abilitati in domeniile de web, performance, social media, mobile si digital media. Premiata ca Agentia Digitala a Anului in competitiile industriei de profil, iLeo si-a dovedit performantele prin clasarea in topul celor mai bune agentii de comunicare digitala si online, din punct de vedere al creativitatii, strategiei si social media, in cadrul celui mai recent Studiu iAdMarket. Portofoliul de clienti include brand-uri, precum: Auto Italia, AXA Insurance, Bergenbier, BRD, Dacia, Intersnacks, Medas, PernodRicard, Procter & Gamble.</p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: