Andreea Toloaca, Marketing Manager, Orkla Foods Romania

Andreea Toloaca, Marketing Manager, Orkla Foods Romania

Andreea Toloaca, Marketing Manager, Orkla Foods Romania Varsta: 37 de ani Experienta in marketing si advertising: 15 ani Andreea Toloaca lucreaza la Orkla Foods Romania din 2006, iar director de marketing este din 2008. Brandurile pe care le administreaza in prezent sunt Ardealul, Tomi, Unirea, Bunatati de la Bunica, Linco, Wiesana, LaMinut Printre campaniile de marketing pe care le-a coordonat

Locuri cu fainosag de la Ardealul

Locuri cu fainosag de la Ardealul

Pate Ardealul lanseaza o campane care se deruleaza in aceasta vara, pe parcursul a doua luni. Pentru a participa la promotie consumatorii produselor Ardealul trebuie sa trimita un cod care se gaseste pe ambalajul produselor fie prin SMS, fie completand un formular de participare pe site-ul www.locuricufainosag.ro. Cei care intra in promotie pana la jumatatea lunii august pot castiga zilnic

Produse de sezon brazilian

Produse de sezon brazilian

Pentru a marca debutul Cupei Mondiale de Fotbal din Brazilia, ORKLA Foods Romania lanseaza doua noi serii de produse, in editii limitate: TOMInho Mustar si TOMInho Ketchup Salsa. TOMInho Ketchup Salsa are un gust unic, fiind creat dupa o reteta speciala, cu ingrediente specifice bucatariei sud-americane – oregano, chili, usturoi, coriandru si ceapa. TOMInho Mustar de Masa este si el