Provocarea industriei: sa gaseasca echilibrul intre creativitate si pragmatism

Provocarea industriei: sa gaseasca echilibrul intre creativitate si pragmatism

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR. Dana Nae Popa, Realistic Managing Partner &

Ioana Mucenic paraseste Pastel

Ioana Mucenic paraseste Pastel

Ioana Mucenic, Managing Partner si Head of Strategy al agentie Pastel, se retrage din agentie, dupa aproape 10 ani de la momentul la care a infiintat-o alaturi de Dana Nae Popa. Agentia va fi condusa de Dana Nae Popa, actual managing partener & business developer, care isi propune sa continue pe traseul ascendent pe care agentia l-a avut constant in

Comunicare integrata pentru Vapeur

Comunicare integrata pentru Vapeur

Bonduelle introduce pe piata Vapeur, o noua gama de produse, a carei lansare a fost gestionata de agentia de comunicare integrata pastel. Mixul de comunicare include un nou spot TV, a carui coloana sonora a fost recreata de catre pastel; campanie si aplicatie online; activitati de PR, o componenta noua in strategia de comunicare Bonduelle; outdoor, prin panotaj stradal si

Campanie anticontrabanda cu tigarete

Campanie anticontrabanda cu tigarete

Publicis si Pastel au lansat “Aparentele insala”, o campanie anticontrabanda care urmareste sa arate publicului adevarata fata a comertului ilegal cu tigarete. Campania este initiata de Euromonitor Business Consulting Services, prin www.faracontrabanda.ro, cu sprijinul JTI si se desfasoara in parteneriat cu Directia Generala a Vamilor, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu sprijinul Inspectoratului Teritorial al Politiei de Frontiera