Evoluția obiceiurilor de consum, încrederea în surse și implicarea digitală – un nou raport Spark Foundry
Cea mai recentă ediție a raportului „Romanians New Media Adoption”, realizat de echipa de Data Intelligence a Spark Foundry, agenție de...
Cea mai recentă ediție a raportului „Romanians New Media Adoption”, realizat de echipa de Data Intelligence a Spark Foundry, agenție de...
Agenția de media Zenith Media, parte din Publicis Groupe România, a lansat un studiu realizat local și dedicat copiilor cu vârste...
Cea mai recentă ediție a raportului Romanians New Media Adoption, realizată de echipa Data Intelligence a agenției de media Spark Foundry, membră...
Conform unei analize realizate de Publicis Groupe România la câteva zile după încheierea Campionatului European de Fotbal, Euro continuă să fie...
S-a lansat o nouă ediție a proiectului School of Big Ideas, Modulul Creativ, o inițiativă marca Publicis Groupe România, destinată studenților...
Conform unei analize Publicis Groupe România, Jocurile Olimpice continuă să fie un eveniment de mare interes pentru români. În ultimii ani,...
Conform studiului Romanians New Media Adoption, realizat de echipa Data Intelligence a agenției de media Spark Foundry, membră a Publicis Groupe România, utilizatorii...
Conform studiului Romanians New Media Adoption, realizat de echipa Data Intelligence a agenției de media Spark Foundry, membră a Publicis Groupe România, se...
Ce a inspirat crearea dataintelligence.ro și cum credeți că a schimbat această platformă modul în care oamenii de marketing din România...
Carré Noir - studioul de branding și design ce face parte din Publicis Groupe România, având o experiență internațională de 50...
Modulul Creativ al proiectului School of Big Ideas, o inițiativă marca Publicis Groupe România, adresată studenților și tinerilor specialiști care au...
Publicis Groupe România, cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, a lansat oficial dataintelligence.ro, primul hub...
Este creativitatea umană în pericol de a fi înlocuită de mult mai rapida și eficienta inteligență artificială? Cum pot agențiile de...
Într-o lume tot mai digitalizată și interconectată, Digital Health Index (DHI) a devenit un barometru esențial pentru evaluarea performanței și sănătății...