Anul 2022 din perspectiva Digital Health Index
Anul 2022 a fost un an cu un început tumultos, pe parcursul căruia incertitudinile economice și sociale s-au adâncit, ca un...
Anul 2022 a fost un an cu un început tumultos, pe parcursul căruia incertitudinile economice și sociale s-au adâncit, ca un...
În timp ce departamentele de resurse umane și de marketing se străduiesc să creeze un brand pe care oamenii îl doresc...
Trăim într-o eră în care datele reprezintă o resursă crucială, care poate fi pusă în slujba omenirii, ducând la eficientizarea altor...
School of Big Ideas, o inițiativă marca Publicis Groupe România, își deschide porțile luni, 3 octombrie 2022, cu modulul de Media....
Leo Burnett Bucharest, împreună cu divizia de Data Intelligence a Publicis Groupe România, au creat Brand Desire Index, un instrument care...
Digitas România prezintă principalele concluzii cu privire la percepția românilor asupra evenimentelor recente și a creșterii prețurilor, precum și impactul acestora...
Digitas România prezintă liderii de categorie în Auto, Bănci, Retail, Telecom, Farmacii, Clinici, DYI și Soft Drinks, dar și brandul cu...
Conform studiului New Media Adoption, realizat de echipa Data Intelligence a agenției de media Spark Foundry, membră a Publicis Groupe România,...
Când ai Data Intelligence Center și propriul tool, Brand Relevance Scale, care contribuie la campanii ce rezolvă cu adevărat problemele de...
Publicis Groupe România este un conglomerat de agenții de comunicare cu o cifră de afaceri de peste 150 de milioane de...
Cum se vede viitorul industriei publicitare din interiorul celui mai puternic grup de comunicare de pe piața locală? Ștefan Iordache, COO...
Creativitatea este în centrul activității Publicis Groupe România, dar ea trebuie să ofere răspunsuri și soluții la întrebările de business ale...
Când orice agenție, de media, de creație sau PR, pornește în rezolvarea unui brief – de la înțelegerea comportamentelor consumatorilor prin...
Misiunea echipei lui Călin Buzea, Managing Director Digitas România, este să furnizeze creativilor și strategilor din Publicis Groupe România informații cât...