Patru trofee pentru Publicis România la Cannes Lions

Patru trofee pentru Publicis România la Cannes Lions

Publicis România a obţinut patru trofee ediția de anul acesta a Cannes Lions, printre care primul Cannes Lion din România în categoria Mobile, şi trei nominalizări. Plimbă Ursul, campania premiată, a fost dezvoltată pentru ACR (Automobil Clubul Român) în urma câştigării grant-ului FIA. Aceasta a obţinut un total de patru trofee în categoriile Direct, Mobile şi Media. În categoria Direct

Lecții de business: Alex Bădilă, Publicis România

Lecții de business: Alex Bădilă, Publicis România

Atenția este noua monedă forte – suntem într-o permanentă luptă pentru atenție. Nu mai avem timp pentru nimic, așa că numai lucrurile relevante ne atrag atenția. Omul sfințește locul – un clișeu adevărat. Un om bun bate orice proces și metodologie – e valabil într-o agenție de publicitate, e valabil pentru orice brand, e valabil într-un contract sau pentru o

Publicis Romania, aproape de castigarea unui pitch in India

Publicis Romania, aproape de castigarea unui pitch in India

Publicis Romania este singura agentie din reteaua Publicis europeana aflata in cursa finala pentru comunicarea lansarii noului model Renault pe piata din India. Noul model reprezinta un punct strategic deosebit de important pentru prezenta marcii Renault pe piata din India, a doua tara ca numar de locuitori din lume. Alaturi de agentia din Romania, au fost nominalizate inca doua birouri:

Argint pentru creativitatea Publicis

Argint pentru creativitatea Publicis

Publicis Romania a castigat trofeul de argint cu proiectul Dacia la Gaudeamus, in cadrul festivalului de creatie independent,“Creativity International Awards”, desfasurat in SUA si ajuns la a 44-a editie. Premiul a fost obtinut la categoria “Alternative Media – Augmented Reality”, cu aplicatia dedicata copiilor si creata de agentie la standul Dacia din cadrul targului international de carte. Aplicatia a fost