Celebrarea responsabilității

Celebrarea responsabilității

Responsabilitatea socială a ajuns să fie parte integrantă din strategiile de business ale multor companii, în diverse domenii. De exemplu, PROMIDEA, companie de top cu sediul central în România, ce activează la nivel mondial pe piața materialelor promoționale, a câștigat premiul 2 la secțiunea Economic Excellence 2018 și premiul 3 la secțiunea Social Excellence 2018 în cadrul ceremoniei anuale PSI

Banking responsabil

Banking responsabil

Raiffeisen Bank și-a prezentat astăzi noua poziționare de brand lansată printr-o campanie de comunicare a cărei tema centrală este RESPONSABILITATEA. Sub semnul „E timpul să punem responsabilitatea în lumină”, campania este inspirată de concluziile mai multor cercetări derulate pe parcursul ultimului an, care demonstrează că acum, mai mult ca oricând, clienții băncii, dar și românii, cred că responsabilitatea ar trebui

Let`s Do It, Danube! premiaza scolile cu un laborator de informatica

Let`s Do It, Danube! premiaza scolile cu un laborator de informatica

Cea de-a treia editie a proiectului “Let’s Do It, Danube!” va consta intr-o competitie dedicata unitatilor de invatamant din judetele dunarene, cu scopul de a promova un comportament responsabil fata de mediu si in special fata de Dunare. Competitia “Let’s Do It, Danube!” se va desfasura in perioada 5 februarie 2016 – 25 iunie 2016. Scolile pot solicita inscrierea in

Carrefour Romania urca pe podiumul competitiei « Give IT »

Carrefour Romania urca pe podiumul competitiei « Give IT »

Carrefour Romania urca in 2016 pe podiumul competitiei „Give IT”, organizata in fiecare an de Asociatia Ateliere Fara Frontiere si care isi propune astfel sa premieze companiile care aleg sa predea echipamente IT uzate catre asociatie cu scopul de a fi reutilizate pentru proiecte de educatie si incluziune in toata tara. Anul acesta, Carrefour ocupa locul trei in clasamentul companiilor

Bere cu raspundere

Bere cu raspundere

Heineken Romania a publicat a cincea editie anuala a raportului de sustenabilitate, anuntand rezultate pozitive pentru toate ariile agendei “Brewing a Better Future”. Agenda este promisiunea pe termen lung a companiei de a aduce o contributie pozitiva mediului, societatii si comunitatilor in care Heineken isi desfasoara activitatea. In 2013, HEINEKEN a inregistrat cea mai mare scadere a nivelului de dioxid de