Gabriela Lungu, GCMO, Notino: ne dorim cât mai mulți cumpărători inteligenți

Gabriela Lungu, GCMO, Notino: ne dorim cât mai mulți cumpărători inteligenți

Grupul internațional Notino, din care, în România, face parte retailerul online Aoro, are o nouă persoană responsabilă conducerea activităților de marketing și comunicare. Despre procesul de relansare anunțat azi, la finalul căruia Aoro va deveni Notino, dar și provocările noului job, am discutat, în exclusivitate, cu Gabriela Lungu,  Global Chief Marketing Officer al grupului Notino. Care sunt pașii relansării și

CEL.ro, creștere de 35% în 2016

CEL.ro, creștere de 35% în 2016

CEL.ro, magazinul online gestionat de compania Corsar Online, anunţă o creştere a cifrei de afaceri de 35% în anul 2016. Retailerul a avut vânzări de aproximativ 240 milioane lei (cca. 53 milioane euro), iar faţă de 2015 s-au înregistrat cu 150.000 mai multe comenzi. Potrivit reprezentanților retailerului, dezvoltarea din ultimul an a însemnat, în primul rand, investiţie în logistică –

Femei vs barbati in e-commerce

Femei vs barbati in e-commerce

Actorii cei mai activi cand vine vorba de cumparaturi online sunt consumatorii cu varsta cuprinsa intre 25-34 ani, barbati si femei, urmati de generatia 35-44 si la diferenta mica generatia 18-24, arata un studiu al retailerul online CEL.ro privind comportamentul consumatorului pe sexe si tendintele din e-commerce-ul romanesc pe zona de electro-IT. Referitor la preferintele consumatorilor, interesele barbatilor nu reprezinta

Puma intra in portofoliul FashionUP

Puma intra in portofoliul FashionUP

Incepand din aceasta luna, Puma Romania intra in portofoliul de produse al retailerului online FashionUP. Colaborarea dintre cele doua companii a prins contur in noiembrie 2015, printr-o campanie organizata in perioada Black Friday. Parteneriatul presupune adaugarea in oferta magazinului a peste 200 de articole de incaltaminte pentru barbati si femei, urmand sa fie extinsa gama cu articole de imbracaminte si

Home&Deco de la eMag

Home&Deco de la eMag

eMAG a lansat o noua categorie – Home&Deco, avand ca principale sectiuni: Bucatarie si servire, Curatenie si intretinere, Mobilier, Saltele, Decoratiuni. In noua categorie sunt listate deja peste 10.000 de produse a 34 de vendori. “Categoria Home&Deco face parte din planul eMAG de extindere pe orizontala. Diversificarea este o constanta in tot ceea ce ne propunem, iar aceasta a patra

Am intalnit si outsideri fericiti

Am intalnit si outsideri fericiti

A fi outsider nu e intotdeauna un blestem. Elefant si Evomag sunt doua branduri din retailul online romanesc care demonstreaza ca poti nu doar sa supravietuiesti, ci si sa cresti, intr-o piata dominata de un gigant local.    Foto: Dreamstime.com Comertul online este dominat in Romania de un singur jucator – eMAG, care odata cu plecarea lui Radu Apostolescu face