Trendyol a atras 1.000 de comercianți români în primele 6 luni de la lansarea procesului de înrolare locală
Trendyol anunță că a atins pragul de 1.000 de comercianți parteneri români activi pe platformă, majoritatea fiind IMM-uri, la doar șase...
Trendyol anunță că a atins pragul de 1.000 de comercianți parteneri români activi pe platformă, majoritatea fiind IMM-uri, la doar șase...
Grupul eMAG a realizat în anul fiscal pe care l-a încheiat în martie 2025 o cifră de afaceri consolidată de 11,2...
Marketplace-ul devine un motor de creștere tot mai important pentru evomag, generând deja aproximativ 15% din totalul vânzărilor companiei. Ponderea acestui...
Agenția de marketing online Gun Media, specializată în e-commerce, a înregistrat în 2024 un plus de 10% față de rezultatele din...
eMAG lansează Baby Shop, un nou shop-in-shop care vrea să simplifice modul în care părinții pot găsi și comanda produse necesare...
Comerțul online a crescut accelerat în ultimii ani, mai ales după ce pandemia a convins tot mai mulți români să se...
Pikito, proiect care reunește cumpărăturile online și cele offline prin intermediul unor spații comerciale fizice comune, a devenit operațional și în...
Elefant Online a anunțat cesionarea a peste 68% din acțiuni către Evolution Prest Systems SRL, firma care deține evoMAG, retailer online...
evoMAG țintește pentru anul acesta o creștere cu până la 20% a vânzărilor pentru segmentul corporate și investește în servicii dedicate...
evoMAG anunță investiții de 200.000 de euro în 2022, ca parte a strategiei de dezvoltare ce vizează dublarea gamei de produse,...
Perioada Black Friday -Cyber Monday a adus cu 20% mai multe vânzări și o creștere de 36% în valoarea comenzilor anul...
Începerea școlilor de anul acesta și dependența sporită de tehnologie digitală din ultimii aproape doi ani generează o creștere a bugetului...
Lansat în noiembrie 2019, magazinul online al Alfredo Seafood a înregistrat un prim an de activitate intensă, cu vânzări în valoare...
Digitalizarea devine într-o măsură tot mai mare parte integrantă a activității companiilor din toate sectoarele. În anul 2020, pandemia de COVID-19...