Penny Market, 100 de produse sub brandul Hanul Boieresc

Penny Market, 100 de produse sub brandul Hanul Boieresc

În anul în care România sărbătorește Centenarul, Penny Market lansează 100 de produse inedite sub brandul Hanul Boieresc. Acestea sunt realizate după rețete care au fost pe gustul românilor în ultimele decenii și pot fi găsite exclusiv în magazinele Penny Market din toată țara.  Cele 100 de produse aniversare Hanul Boieresc sunt împărțite în mai multe categorii: mezeluri și preparate

Centenarul celebrat în toate prăvăliile Penny

Centenarul celebrat în toate prăvăliile Penny

REWE România lansează campania „100 de ani de România” dedicată Centenarului Marii Uniri, continuarea firească a conceptului „de România”, lansat anul trecut. Cu această ocazie, compania a inițiat republicarea cărții „Dictatura Gastronomică” de Constantin Bacalbașa, într-o primă ediție ilustrată de la scrierea ei. „În contextul preocupărilor noastre constante de a înțelege românii și în continuarea firească a conceptului de comunicare

Penny Market continuă reorganizarea și extinderea  

Penny Market continuă reorganizarea și extinderea  

REWE România, compania care deține lanțul de magazine Penny Markey, a remodelat 30 de magazine în intervalul aprilie – iulie 2017. În luna iulie au fost redeschise 12 magazine în 12 județe din România. O dată cu un nou design, au fost reorganizate categoriile de produse, dar articolele selecționate zi de zi. Procesul continuă în luna august cu 7 noi

REWE Romania: magazine mai multe si produse fresh

REWE Romania: magazine mai multe si produse fresh

<p>  </p> <p> Compania REWE Romania realizeaza, in 2013, cea mai ampla investitie in dezvoltare din ultimii ani, respectiv 58 milioane euro. Prezenta de peste zece ani pe piata romaneasca, prin retelele de magazine Penny Market si XXL Mega Discount, Rewe mizeaza pe o extindere agresiva, alocand si pentru anul viitor investitii de circa 50 milioane euro.</p> <p>  </p> <p>