Schimbare de actionariat si rebranding: Rogalski Damaschin Public Relations

Schimbare de actionariat si rebranding: Rogalski Damaschin Public Relations

<p> Actionarii Rogalski Grigoriu Public Relations au semnat un pact de optiune de cumparare, document prin care Eliza Rogalski si Alina Damaschin au optiunea de a cumpara de la Dragos Grigoriu, Corina Grigoriu si Florina Varzariu detinerile acestora integrale, sub conditia indeplinirii unor criterii de performanta financiara, in perioada ce urmeaza.</p> <p>  </p> <p> Pana la indeplinirea criteriilor de performanta

Alina Damaschin va reprezenta Romania la Eurobest

Alina Damaschin va reprezenta Romania la Eurobest

<p> Alina Damaschin, Managing Director al agentiei de Relatii Publice Rogalski Grigoriu, va reprezenta Romania la Eurobest, in sectiunea PR, la cea de-a 25-a aniversarea celui mai longeviv eveniment dedicat creativitatii europene ce va avea loc la Lisabona la finele lunii noiembrie.</p> <p>  </p> <p> Alina Damaschin conduce Rogalski-Grigoriu PR de doi ani, in timpul mandatului sau agentia castigand un

Moare PR-ul inteles ca Press Release

Moare PR-ul inteles ca Press Release

<p> <strong>Alina Damaschin este CEO al Rogalski Grigoriu</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> PR-ul nu moare, dar o data cu transformarea mediei si fragmentarea ei intr-o multime de canale, perspective si cu transparenta in comunicare impusa de webul 2.0, mor (sau ar trebui sa moara) anumite tactici traditionale de PR: mesaje generate intr-o singura directie, comunicate ce