Schimbare de actionariat si rebranding: Rogalski Damaschin Public Relations

<p> Actionarii Rogalski Grigoriu Public Relations au semnat un pact de optiune de cumparare, document prin care Eliza Rogalski si Alina Damaschin au optiunea de a cumpara de la Dragos Grigoriu, Corina Grigoriu si Florina Varzariu detinerile acestora integrale, sub conditia indeplinirii unor criterii de performanta financiara, in perioada ce urmeaza.</p> <p>  </p> <p> Pana la indeplinirea criteriilor de performanta si exercitarea optiunii de cumparare, responsabilitatea administrarii agentiei va reveni in mod unic Elizei Rogalski si Alinei Damaschin, ceilalti actionari ramanand “silent partners”.</p> <p>  </p> <p> In acelasi timp, Alina Damaschin intra in actionariatul agentiei, care isi schimba numele in “Rogalski Damaschin Public Relations”, procesul de rebranding urmand a se finaliza in perioada imediat urmatoare. </p> <p>  </p> <p> Partile au fost asistate in acest demers de catre societatile de avocatura Reff si Asociatii, respectiv Mares, Danilescu si Asociatii. </p> <p>  </p> <p> Dragos Grigoriu: “Prin aceasta intelegere, Eliza si Alina au sansa unui progres important in cariera lor, dar au si responsabilitatea de a duce mai departe un brand la succesul caruia au contribuit foarte multi oameni din grupul nostru. Tuturor le adresez felicitari, multumiri si le urez succes in continuare.”</p> <p>  </p> <p> <a href=”http://ro.linkedin.com/in/elizarogalski/”>Eliza Rolgalski</a>:  “Astazi ma intorc la PR cu aceeasi energie si pasiune ca acum 5 ani, cand am pus bazele agentiei alaturi parteneri carora le multumesc pentru implicare si incredere. Imi continuu drumul alaturi de un excelent profesionist cum este Alina Damaschin si cu o echipa de clienti si consultanti de care sunt foarte mandra.”</p> <p>  </p> <p> <a href=”http://ro.linkedin.com/in/alinadamaschin/”>Alina Damaschin</a>: “Acum aproape 3 ani cand m-am alaturat agentiei, am intalnit aici o echipa desteapta, sufletista si extrem de ambitioasa, alaturi de care am avut impliniri remarcabile. Le multumesc fondatorilor pentru ca au creat si imbogatit acest spirit, lui Dragos pentru incredere si Elizei pentru ca a ales sa continuam acest drum impreuna.  Alaturi de o echipa frumoasa, ne uitam cu energie si incredere catre viitor.”</p> <p>  </p> <p> Rogalski Grigoriu Public Relations are un portofoliu de client din care fac parte Agricola Bacau, Amnesty International, Banca Romaneasca, Carpatair, Draexlmaier, Forum Film, Fundatia Pretuieste Viata, Generali, Green Group Romania Holdings, Holcim Romania, Heidi, KRUK International, LeasePlan Romania, Orkla Foods Romania, Regina Maria, Rompetrol, Romtelecom, Siemens Romania, Sloop, Sony Mobile Communications AB, World Vision.</p> <p>  </p> <p> <a href=”http:// http://www.facebook.com/rogalskigrigoriu”>Rogalski Grigoriu Public Relations</a> este singura agentie romaneasca detinatoare a 4 trofee IPRA (International Public Relations Association) pentru digital PR, creativitate si eficienta in conceperea campaniilor de PR si agentia care a creat si implementat cea mai premiata campanie de PR din Romania – “Scoala de Bani” distinsa in 7 competitii (SABRE, IPRA, Effie, Cannes, Eurobest, PR Awards si IAA Excellence Award) si inclusa in cartea “Goodvertising” – biblia publicitatii cu rol social.</p> <p>  </p>