Rom Autentic invita romanii sa invete imnul

Rom Autentic invita romanii sa invete imnul

De Ziua Imnului si in pragul Jocurilor Olimpice, precum si a meciurilor de calificare la Campionatul Mondial de fotbal, brandul de ciocolata Rom lanseaza o noua campanie care ii provoaca pe romani sa invete imnul si sa ii sustina pe sportivii care ne reprezinta tara, cantand in cor Desteapta-te, romane! Site-ul recent lansat, invataimnul.ro, prezinta tutoriale cu cetateni straini dispusi

Rom si McCann invita romanii acasa

Rom si McCann invita romanii acasa

Rom Autentic si McCann Bucuresti au lansat “Intoarce-te, Romane!”, o campanie care ii ajuta pe romanii din tara sa isi convinga prietenii plecati la munca in strainatate sa se intoarca acasa. Primul pas pentru a-i convinge pe romani sa vina acasa este accesarea site-ului dedicat campaniei – www.intoarceteRomane.ro. Odata ajuns pe site, orice roman le poate face fratilor plecati din

Rom Autentic, in lupta pentru romanizare

Rom Autentic, in lupta pentru romanizare

<p> Dupa campaniile realizate alaturi de McCann Erickson, precum “Noul Rom”, care a reanimat spiritul patriotic, schimband steagul romanesc de pe ambalajul Rom Autentic cu cel american sau “Romanii sunt destepti”, o initiativa care a schimbat sugestiile din cautarile Google despre romani din atribute negative in atribute pozitive sau, cel mai recent, campania “Bucharest not Budapest”, care si-a propus sa