Marketing Stiri

Rom Autentic invita romanii sa invete imnul1 min

29/07/2016 < 1 min read

Rom Autentic invita romanii sa invete imnul1 min

Reading Time: < 1 minut

De Ziua Imnului si in pragul Jocurilor Olimpice, precum si a meciurilor de calificare la Campionatul Mondial de fotbal, brandul de ciocolata Rom lanseaza o noua campanie care ii provoaca pe romani sa invete imnul si sa ii sustina pe sportivii care ne reprezinta tara, cantand in cor Desteapta-te, romane!

Site-ul recent lansat, invataimnul.ro, prezinta tutoriale cu cetateni straini dispusi sa ne invete pe noi, romanii, propriul imn national. Astfel, cei interesati, pot alege sa repete impreuna cu un american, cu o vietnameza, cu un chinez, cu un islandez, cu o nigeriana sau cu o iraniana.

Aici un scurt film manifesto al campaniei:

Campania poarta semnatura agentiei McCann Worldgroup Romania.

Rom Autentic face parte din portofoliul companiei Kandia Dulce, cel mai mare producator de dulciuri din Romania. Compania administreaza branduri cu traditie precum Kandia, Magura, Laura, Silvana sau Sugus si mai nou Primola, Novatini si Cremita.

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE