Business cu prospețimea

Business cu prospețimea

Un om dinamic și fresh, exact ca sectorul salatelor, așa este Nicoleta Scarlat, director de vânzări la Eisberg. Am aflat de la ea câteva insight-uri din Templul salatelor, unde „salatologii“ de la Eisberg pregătesc mixurile care fac pe oricine să se simtă chef în propria bucătărie. Cum a evoluat consumul de salate în ultimii ani? Evoluția salatelor în România are

Pizza Hut introduce retete noi de vara

Pizza Hut introduce retete noi de vara

Pizza Hut introduce in meniu o serie de produse noi, precum 8 retete de salate, 4 retete de cocktailuri fresh, alcoolice si non-alcoolice si un nou sortiment de limonada. Noile produse se potrivesc perfect unui meniu lejer in perioada verii. „In timpul verii, majoritatea persoanelor isi schimba stilul alimentar si adopta un meniu bazat pe ingrediente de sezon, proaspete si

Philly’s American Grill vine in Romania

Philly’s American Grill vine in Romania

Clientii Plaza Romania au un nou loc unde pot manca in stil american, la noul restaurant Philly’s American Grill situat in food court. Incepand cu 4 septembrie, clientii Plaza Romania pot savura Cheesesteak-ul, un sandvici cu traditie in SUA, la Philly’s American Grill, un nou restaurant aflat la al doilea etaj al mall-ului. Philly’s American Grill este un restaurant cu

Romanii cumpara mai multe salate Eisberg

Romanii cumpara mai multe salate Eisberg

<p>  </p> <p> Eisberg Romania anunta o crestere de 8% in primul semestru, fata de aceeasi perioada a anului trecut. In 2012, compania a realizat o cifra de afaceri de 3,5 milioane de euro.</p> <p>  </p> <p> Eisberg joaca pe o piata in crestere de la an la an. In Romania, piata produselor de tip convenience numara aproximativ 300.000 de

Eisberg dezvolta produse private label

Eisberg dezvolta produse private label

<p> Eisberg, brand prezent pe piata salatelor isi dezvolta produsele “marca proprie” in parteneriat cu marii retaileri Carrefour si Mega Image.</p> <p>  </p> <p> Piata convenience este estimata la 300 000 de consumatori. Dintre acestia, mai mult de 50% sunt concentrati in Bucuresti. Capitalei ii urmeaza in top, Moldova si Banatul. Primul semestru al lui 2013 a adus pentru Eisberg