Eisberg dezvolta produse private label

<p> Eisberg, brand prezent pe piata salatelor isi dezvolta produsele “marca proprie” in parteneriat cu marii retaileri Carrefour si Mega Image.</p> <p>  </p> <p> Piata convenience este estimata la 300 000 de consumatori. Dintre acestia, mai mult de 50% sunt concentrati in Bucuresti. Capitalei ii urmeaza in top, Moldova si Banatul. Primul semestru al lui 2013 a adus pentru Eisberg o cifra de afaceri in crestere cu 8% fata de aceeasi perioada a anului trecut.</p> <p>  </p> <p> Aproape 30% din volumul de vanzari al Eisberg il reprezinta produsele „marca proprie” dezvoltate in parteneriat cu marii retaileri, respectiv Carrefour si Mega Image. Acesta din urma genereaza si cele mai mari volume. „Ambalarea de produse sub marca proprie a retailerilor prezinta o serie de avantaje. Doua dintre cele mai importante sunt garantia serviciului complet la raft si faptul ca devenim accesibili unei categorii mai largi de consumatori” sustine Lucian Trofin, director general Eisberg Romania.</p> <p>  </p> <p> Pentru cei doi retaileri cu care colaboreaza, compania Eisberg dezvolta si produse in exclusivitate. De exemplu, pentru Mega Image mixul Amarone, iar pentru Carrefour Baby Batavia. „Atat publicul Eisberg, cat si publicul marcilor proprii au in comun o serie de valori comune: un stil de viata sanatos si nevoia de a economisi cat mai mult timp. Nu consider ca pretul este un factor de diferentiere deoarece costurile produselor sunt comparabile” completeaza Lucian Trofin.</p> <p>  </p> <p> Eisberg mizeaza pe o crestere a pietii pentru produsele convenience. Motivul este simplu: orase importante din tara sunt practic neatinse.</p> <p> In 2012, compania a realizat venituri de 3,5 milioane de euro.</p>