Adolescenții. Creativii de mâine!

Adolescenții. Creativii de mâine!

Acum mai bine de un an, am creat un nou proiect de marketing social bazat pe comunitate care adresează o cauză socială importantă: starea de bine a adolescenților. Inițiativa echipei Fundației PRAIS – “Suntem tânăra generație!” – a pornit de la un raport UNICEF din anul 2013, potrivit căruia România se află pe ultimul loc din Europa în ceea ce

Muncim de zece ori mai mult, dar cu bugete de dieta

Muncim de zece ori mai mult, dar cu bugete de dieta

<p> <strong>Silvia Bucur este Managing Director al PRAIS Corporate Communications</strong><br /> <br /> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> PR-ul renaste. Relatiile publice au devenit in ultimii  ani,  pe fondul crizei economice mondiale o  puternica resursa de informare si persuasiune, ceea ce marcheaza un trend crescator in aceasta industrie de servicii.<br /> <br />  </p> <p> <strong>Cum crezi ca se va