Trofeul campionilor

Trofeul campionilor

Cum a reușit UniCredit să transforme asocierea cu UEFA Champions League într-un puternic instrument de business și de branding printr-o strategie de marketing și comunicare perfect adaptată unei competiții sportive care aduce în prim-plan performanța și pasiunea. Am văzut prima oară trofeul Ligii Campionilor (Cupa Campionilor Europeni, cum se numea atunci) abia în mai 1986, la televizor, când Steaua București

Asigurare teatrala

Asigurare teatrala

In luna noiembrie, Teatrul National “I.L. Caragiale” din Bucuresti (TNB) si-a deschis portile pentru public, in noua forma arhitectonica, dupa ce a trecut printr-un proces de consolidare si refacere. Pentru ca este nevoie si de protectie, din luna decembrie, bunurile detinute de TNB sunt asigurate de catre Allianz-Tiriac Asigurari. Polita de asigurare a bunurilor TNB este oferita de Allianz-Tiriac Asigurari

In parteneriat cu artele

In parteneriat cu artele

Sponsorizarea nu este o donatie, este o afacere. Pornind de la aceasta premisa, dar si ca urmare a sesizarii unei nevoi din partea sectorului cultural in servicii de sponsorizare, dar si a unei lipse din partea companiilor intr-o abordare pe termen lung a acestui domeniu, Anca Dragoi a fondat Parteneriat pentru Arte. Proiectul a fost lansat in ianuarie 2014, in