Evenimentele revin în 2025, dar așteptările s-au schimbat – studiu Starcom
Românii își doresc tot mai mult să participe la evenimente, dar au așteptări ridicate. Potrivit studiului Events Behavior Study 2025, lansat...
Românii își doresc tot mai mult să participe la evenimente, dar au așteptări ridicate. Potrivit studiului Events Behavior Study 2025, lansat...
Paștele a trecut, dar comportamentele de consum din această perioadă spun o poveste relevantă pentru întreaga industrie de retail. Potrivit studiului...
“Piața este într-o continuă schimbare, iar comportamentul consumatorilor români se adaptează treptat, chiar dacă uneori rămân fideli obiceiurilor tradiționale. Pentru branduri,...
Starcom România lansează ediția cu numărul zece a enciclopediei Consumer Report. Compendiumul aduce în prim plan tendințele comportamentului românilor, atât în...
Starcom România lansează studiul Events Behavior in 2023, care analizează intenția românilor de a participa la evenimente, dar și preferințele acestora...
În luna dedicată femeilor, Starcom România a lansat studiul ”Ce-și doresc femeile?”. Prin intermediul acestuia, agenția de media și-a propus să...
Starcom România lansează cea de-a noua ediție a compendiumului de date Consumer Report. Acesta pune accentul pe comportamentul românilor în materie...
Conform studiului Tech Trends 2022 realizat de Starcom România, tehnologia devine tot mai mult parte din viața de zi cu zi,...
AVON și Kaufland România continuă campania #CancelCancer, caravana națională de ecografii mamare gratuite, îndemnând femeile să fie parte din cel mai...
Starcom România lansează studiul Purchase Journey – Gen Z vs. Millennials, care analizează în profunzime fiecare etapă a procesului de achiziție...
Starcom România lansează studiul Events Behavior in 2022, care analizează preferințele românilor în materie de evenimente și cum diferă acestea în...
Studiul Unspoken Femininity realizat de Starcom România explorează conceptul de feminitate într-o manieră complexă, multi-generațională și echitabilă din perspectivă de gen,...
Studiul Content Power Ratings, realizat de Starcom România care are la bază un sistem inovator de ierarhizare a programelor TV, indică...
Publicis Groupe România este un conglomerat de agenții de comunicare cu o cifră de afaceri de peste 150 de milioane de...